۷ نکته که باید راجع به Watch Dogs 2 بدانید

۷ نکته که باید راجع به Watch Dogs 2 بدانید

WD2_SC4_ALT_Ann_Reveal_1465317840-970-80

خبر تاًیید بازی‌ کمی‌ عجیب بود چون فقط شایعاتی مبنی بر عرضه این بازی‌ شنیده شده بود تا اینکه بالاخره یوبیسافت بازی‌ را تایید کرد و صبر علاقه‌مندان با انتشار یک‌ ویدئوی ۲۰ دقیقه‌ای پاسخ داده شد تا اطلات زیادی از بازی‌ بفهمیم.


شهر زنده سانفرانسیسکو

همانطور که اشاره کردیم، شایعاتی در مورد بازی‌ شنیده شده بود. اما امروز به یقین می‌دانیم بازی‌ قرار است در شهر سان فرانسیسکو جریان یابد. تیم یوبیسافت سعی‌ کرده‌اند تا این شهر را بسیار نزدیک به واقعیت بسازند.

کارگردان بازی‌ می‌گوید: “شما باید احساس کنید شهر زنده است.” مردم با هم در خیابان‌ها حرف می‌زنند، سگها دنبال هم می‌کنند و اتّفاقاتی از این قبیل.

WD26-650-80

مارکوس شخصیتی متفاوت با آیدن دارد

تیپ ظاهری مارکوس شبیه آیدن است اما با این تفاوت که هم مهارتهای جدید دارد هم اسباب بازیایهای جدید. و قصدش این است که بی‌‌گناهیش را  برای جرمی که مرتکب نشده ثابت کند.

WD22-650-80

 

این شاید همان بازیی باشد که طرفداران از این سری انتظار دارند

سری اول این مجموعه با اینکه تبلیغات زیادی پیرامونش شد اما انتظارات طرفداران را برآورده نکرد. ظاهراً این بار کارگردان بازی‌ وقت زیادی را صرف گوش دادن به درخواست طرفداران صرف کرده.

“در سری جدید، شما می‌توانید هکر بودن‌ را لمس کنید”

 

WD25-650-80

 

مثلاً در سری اول بازی‌ که فقط افرادی که مشخص شده بودند قابل هک بودند، در سری جدید هرکسی قابل هک است و وسایل بسیار بیشتری برای این کار در اختیارتان قرار دارد که نحوه استفاده از این وسایل بر عهده خودتان است.

این سری‌ اسباب بازی‌های بیشماری در اختیارتان می‌گذارد

با اینکه در سری اول بازی می‌توانستید از وسایلی‌ که در اختیار داشتید استفاده کنید، اما آنقدرها هم احساس آزادی عمل نمی‌کردید. اما ظاهراً در سری جدید بازی راهها و وسایل بسیار بیشتر، و به مراتب آزادی عمل بیشتری حس خواهید‌ کرد. احتمالاً دلیل انتخاب شهر سن‌فرانسیسکو هم همین باشد. نویسنده ارشد بازی می‌گوید:”سن فرانسیسکو در تکنولوژی، مثل غرب وحشی است”.

تکنولوژی نیز از سری پیش پیشرفت داشته و شما این پیشرفت‌ها را در بازی خواهید‌ دید. مثل Droneها، هدست‌های واقعیت مجازی و …. شما حتی در بازی می‌توانید سلفی بگیرید.

یکی‌ از اسباب بازی‌های جدید مارکوس یک RC Jumper که با آن می‌تونید از راه دور افراد یا وسایل الکترونیکی‌ رو هک کنید.

WD2_SC1_Ann_FakeEvidence_1465317841-650-80

حالت چند نفره (Multiplayer)

اطلات زیادی از حالت چند نفره این بازی در دست نیست اما ظاهراً شما می‌توانید وارد حالت تک نفره  (Single player) یک گیمر دیگر شوید.

یوبیسافت نیز علام کرده که در آینده اخبار بیشتری در این مورد در اختیار خواهد گذشت.

رانندگی‌

زمانی‌ که تمرکز اصلی‌ یک بازی‌ روی رانندگی‌ نیست، قضاوت درباره آن زیاد عادلانه نخواهد بود. اما مثل سری بازیهای GTA، رانندگی‌ نقش مهمی در Watch Dogs دارد. به همین دلیل یوبیسافت وقت زیادی صرف بهتر کردن تجربه رانندگی‌ در سری دوم کرده.

در این سری شما حتی می‌توانید بدون اینکه پشت ماشین باشید آن را هک کرده و از راه دور برانید.

WD2__SC3_Ann_LombardChase_1465317837-650-80

 

بازی همین امسال منتشر می‌شود

تقریبا تمام بازیهایی که امسال منتظرشان بودید تاخیر خورده‌اند جز Watch Dogs 2 که می‌توانید ۱۵ نوامبر امسال (۲۵ آبان) منتظر این بازی باشید.

قطعاً اخبار بیشتری بعد از E3 امسال به دستمان می‌رسد که به اطلاع شما خواهیم رساند.

نظر خود را بنویسید

avatar