WatchOs 3 معرفی شد

WatchOs 3 معرفی شد

ساعاتی پیش کنفرانس ۲۰۱۶ WWDC برگذار شد و اولین خبر معرفی WatchOs 3 بود. خبرهای خوبی برای صاحبان اپل واچ گفته شد.

اصلی ترین بروزرسانی سیستم عامل اپل واچ، افزایش سرعت ۷ برابری آن است که Instant Lunch نام گذاری شده. در این کنفرانس این خبر داده شد که در WatchOs 3 بلافاصله بعد از اجرای اپلیکیشن ها بدون هیچ مکثی اپلیکیشن اجرا می شود.  یکی از مهمترین مشکلات کاربران با اپل واچ سرعت لود شدن اپلیکیشن ها بود که به لطف بروزرسانی جدید سیستم عاملش بهبود خواهد یافت. اپل سعی کرده با بهبود رابط کاربری، دسترسی به اپلیکیشن ها را راحت تر از قبل کند. علاوه بر این واچ فیس های جدیدی را نیز اپل معرفی کرد تا کاربران امکان شخصی سازی بیشتری داشته باشند.

apple-wwdc-20160613-706.0

 

apple-wwdc-20160613-772.0

 

با این بروزرسانی قادر خواهید بود با ویژگی به نام Scribble برای پاسخ به پیام ها کلمات را روی اپل واچ بنویسید. اپلیکیشن های Reminders و Find Friends مجددا طراحی شدند. قابلیتی دیگر در نظر گرفته شده به نام SOS تا با نگه داشتن دکمه پاور اپل واچ علاوه بر خاموش کردن امکان تماس با پلیس و شماره های ضروری را به سرعت داشته باشید. از این به بعد اپلیکیشن ها امکان استفاده از دکمه های کناری ساعت شما را نیز خواهند داشت. یک اپلیکیشن تناسب اندام جدید هم برای اپل واچ طراحی شده است که امکان رقابت را به وجود می آورد مثلا ضربان قلب شما را برای دیگران میفرستد. همچنین در واچ او اس ۳ دکمه اپل واچ عملکرد جدیدی دارد و با فشردن آن اپلیکیشن هایی که بیشتر استفاده کردید را نمایش می دهد.

apple-wwdc-20160613-764.0

 

اپل یک اپلیکیشن جدید به نام Breathe برای اپل واچ معرفی کرد که به شما زمان استراحت و ریلکس کردن را یادآوری می کند و با تمریناتی به شما آموزش می دهد.

WatchOs 3 به زودی برای توسعه دهندگان قابل دسترس خواهد بود و اواخر تابستان در کنار iOS 10 و macOS 12 برای تمامی کاربران در دسترس قرار می گیرد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar