بهترین گوشی های نیمه اول ۲۰۱۶

بهترین گوشی های نیمه اول ۲۰۱۶

در سال ۲۰۱۶ شاهد معرفی پرچمدارانی بی نظیر از کمپانی های مختلف بودیم. پرچمدارانی که هر کدام قابلیت های جدیدی را به رخ میکشیدند. دوربین دوگانه، شارژ بیسیم و … .از طرفی هم قابلیت هایی که در میان پرچمداران تبدیل به یک استاندارد شده است مانند سنسور اثر انگشت، طراحی فلزی و… .

اگر با دیجی شو همراه بوده باشید خیلی از پرچمداران جدید را بررسی کردیم و با یکدیگر مقایسه کردیم. امروز هم میخواهیم بصورت اجمالی مروری داشته باشیم بر بهترین گوشی های هوشمندی که در نیمه اول سال جاری میلادی  معرفی شدند.

گوشی های زیر به ترتیبب بهترین یا بدترین نیستند و در این مقاله صرفا قصد معرفی ۵ پرچمدار برتر نیمه اول ۲۰۱۶ را داریم نه مقایسه بین آنها!



LG G5

الجی از بعد از گوشی G2 در صنعت گوشی های هوشمند به طور جدیتری فعالیتش را ادامه داد و شاهد پیشرفت های بزرگی در گوشی هایش بودیم. مخصوصا در LG G4 که بسیار سرو صدا به پا کرد و از آن موقع طرفدارانش بسیار بیشتر شدند. حالا کمپانی الجی که در صنعت گوشی های هوشمند زیاد سر زبان ها نبود، با عرضه LG G5 به یکی از اولین های این صنعت تبدیل شده و رقیبی سخت برای گوشی های اندرویدی مطرح مثل سامسونگ به حساب می آید.

g5

LG-G5-Review-006


 

Samsung Galaxy S7

افراد کمی را دیدیم که پرچمداران سامسونگ را داشته باشند و از گوشی خود گلگی کنند. Galaxy S7 این جمله را به خوبی تایید می کند. پردازشگر قوی، ضد آب بودن، حسگر اثر انگشت، دوربین قوی و باتری بزرگتر از ویژگی های این گوشی است که بی شک این گوشی را به یکی از بهترین گوشی های هوشمند امروز تبدیل کرده.

S7

Samsung-Galaxy-S7-Review-TI-2


 

One Plus 3

وان پلاس به گل سر سبد سوم خود رسید. این گوشی اقتصادی با اینکه از رقبای خود ارزانتر است ولی چیزی از بقیه کم ندارد. نمایشگر عالی، دوربین با کیفیت و سیستمی روان این گوشی رضایت کاربرانش را جلب خواهد کرد.

طراحی وان پلاس ۳ از کیفیت بیشتری نسبت به وان پلاس ۲ برخوردار است که شامل بدنه کامل فلزی براي اولین بار است. در ساخت بدنه از آلومینیوم استفاده شده که باعث شده قدرت بیشتری را به گوشی بدهد .

one

OnePlus-3-Review-002


 

Apple iphone SE

“باطنی قوی با ظاهری قدیمی” اگر در یک جمله بخواهیم آیفون جدید اپل را خلاصه کنیم.

iphone SE در ۳ ماه به قدری محبوبیت پیدا کرده که انبار های اپل از این گوشی خالی شدند. اپل این گوشی خوشدست را درحالی عرضه کرد که برخی کاربران iphone 6 و ۶S از بزرگ بودن گوشی شان ناراضی بودند. هنوز هم گوشی های ۴ اینچی طرفداران خاص خود را دارد. سخت افزار این گوشی مانند iphone 6s است و ظاهر این گوشی مانند آیفون های قدیمی تر ۵ و ۵s می باشد.

se

Apple-iPhone-SE-Review-001


 

HTC 10

بی شک HTC 10 یک گوشی همه فن حریف و فوق العاده است. طراحی زیبا و متریالی عالی این گوشی را به یکی از زیباترین گوشی های حال حاضر تبدیل کرده. بدنه تمام فلزی این گوشی حس خوبی را منتقل می کند به طوری که احساس دردست داشتن یک گوشی بسیار لوکس و گران به کاربر دست می دهد و حاضر است مبلغ زیادی برای خرید آن بپردازد.

HTC 10 با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی، پردازشگر ۸۲۰ اسنپدراگون، رم ۴ گیگی در حافظه های ۳۲/۶۴ عرضه شده. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر که با بهری گیری از فناوری شارژ سریع در نیم ساعت ۵۰% گوشی شما را شارژ می کند و حسگر اثر انگشت از دیگر مشخصات این گوشی هستند. دوربین اصلی این گوشی ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم ۱٫۸ با فلش دوتایی و فوکوس لیزری است و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل با دیافراگم ۱٫۸ می باشد. این گوشی همچنین از یو اس بی تایپ سی نیز بهره می برد.

HTC-10

HTC-10-Review-001

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar