آخرین شایعات خبر از لنز بزرگتر در آیفون ۷ می دهند

آخرین شایعات خبر از لنز بزرگتر در آیفون ۷ می دهند

اگر اهل دنبال کردن اخبار تکنولوژی باشید حتما این روزها از شایعات پی در پی آیفون ۷ خسته شده اید. شایعاتی که هر از گاهی یکدیگر را نقض می کنند و بعضی اوقات قابل اطمینان نیستند. چندی پیش خبری منتشر شد ازین که آیفون ۷پلاس دوربین دوگانه خواهد داشت. چند هفته بعدش خبر رسید که مشکلات فنی موجب حذف  دوربین دوگانه در آیفون بعدی شده اند و در نهایت چند روز پیش خبری رسید که دوباره دوربین دوگانه را در آیفون ۷ پلاس تایید کرد!!! ازین پس هم تا ماه شهریور که آیفون ۷ رونمایی شود هر هفته چندین شایعه را خواهیم شنید.

اما خبری که امروز توسط macrumors منتشر شد عکس هایی از پنل پشتی آیفون ۷ را نشان می دهد که مشاهده می شود جایگاه لنز دوربین بزرگتر شده. خوب لنز بزرگتر هم به معنی قابلیت دریافت نور بیشتر و در نتیجه عکس هایی بهتر در شب است. البته این فقط یکی از مزیت های لنز بزرگتر است. نمونه بارز لنز بزرگتر و ثبت تصاویر فوق العاده هم اکنون در گوشی Galaxy S7 مشاهده می شود.

camera-lens-650-80

 

همانطور که مشاهده می کنید عکس بالا مربوط به آیفون۷ نشان دهنده لنز بزرگتر این گوشی است اما عکسی دیگر نیز منتشر شده از آیفون ۷پلاس که دوربین دوگانه را در پرچمدار بزرگتر آیفون تایید می کند.

camera-dual-650-80

 

البته که این خبر هم مانند اخبار دیگر پیرامون آیفون ۷ توسط اپل تایید نشده است. اما این خبر از منبعی پخش شده که سال های پیش هم خبرهای درستی از آیفون های جدید داده بود.

شایعات دیگری را پیرامون آیفون ۷ مانند دکمه هوم لمسی، تغییر جایگاه دوربین سلفی، باریکتر شدن و حذف پورت هدفون که در پست های قبل بررسی کردیم. اما برای اطمینان باز هم باید تا رونمایی شهریور ماه اپل منتظر بمانیم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar