برنامه های رایگان شده امروز ۱۲ تیر به مدت محدود(اندروید)

برنامه های رایگان شده امروز ۱۲ تیر به مدت محدود(اندروید)

اپلیکیشن‌های رایگان زیادی در گوگل پلی قرار می‌گیرند اما همهٔ آنها رایگان نیستند به همین دلیل خیلی‌ از افراد نمی‌تواند آنها را دانلود کنند،اما گاهی این برنامه‌ها توسط برنامه نویسان به مدت محدود رایگان میشوند تا بتوانند محبوبیت بیشتری در میان کاربران پیدا کنند.
امروز می‌خواهیم اپلیکیشن هایی که به مدت محدود که اغلب تا یک هفته رایگان میباشند را به شما معرفی کنیم، توجّه داشته باشید که این اپلیکیشن‌ها به صورت عادی رایگان نیستند پس از این فرصتی که برای دانلود رایگان آنها وجود دارد استفاده کنید زیرا که تا چند روز آینده دوباره به حالت پولی‌ بر میگردند.

در زیر عکس هر برنامه لینک دانلود آن قرار گرفته است.


Push Pad Electro Drums Machine
برنامه‌ای بسیار جذاب برای علاقمندان به موزیک. با این برنامه میتوانید درام بنوازید.در حالت معمولی‌ این برنامه با قیمت ۲$ به فروش می‌رسد.

unnamedandroid


Chumpy Jump
بازی بسیار جذاب که مقدار مراحل زیادی دارد و هر مرحله سخت تر از مرحلهٔ قبل میشود،شما باید شخصیت این بازی که یک گربه است را به سطح بالائی ببرید که برای این کار فقط باید به سمت بالا در زمان مشخص پرید.

unnamedandroid

 


FitAPP Runnung Walking Fitness
برنامه‌ای برای ورزشکارانی که علاقه به دویدن دارند،این برنامه با استفاده از جی‌پی‌اس به شما نشان میدهد چه مسیری وبا چه سرعتی ورزش کرده اید ،همچنین مقدار کالری که سوزانده شده را نشان میدهد.
این برنامه به طور معمول با قیمت ۱۵ $  موجود است که میتوانید آن‌ را به مدت محدود رایگان دانلود کنید.

unnamedandroid


You Shoud Probably Move
در این بازی باید یک مسیر مستقیم که با موانع بسیاری همراه است را راه بروید و بپرید.

unnamedandroid


Quadromino
یک بازی پازل بسیار جالب که تمامی‌ کاربران با آن‌ آشنا هستند.در این بازی باید سعی‌ کنید پازل‌ها را در جایی قرار دهید تا فضای خالی‌ بین آنها نباشد.

hhandroid


نظر خود را بنویسید

avatar