آیفون ۷ با وجود باریکتر شدن احتمالا باتری بزرگتری خواهد داشت

آیفون ۷ با وجود باریکتر شدن احتمالا باتری بزرگتری خواهد داشت

iphone 7

با اینکه امسال شاهد آیفونی تقریبا ۱ میلیمتر باریکتر نسبت به آیفون ۶اس خواهیم بود اما شایعات خبر از باتری بزرگتر برای آیفون ۷ را می دهند. بر طبق گزارشات @oneleaks که معمولا خبرهای قابل اطمینانی را منتشر می کند آیفون ۷ باتری ۱۹۶۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت، البته این خبر ۱۰۰% تایید شده نیست. این خبر مربوط به آیفون ۴٫۷ اینچی (آیفون ۷) می باشد و احتمالا در دل آیفون ۷پلاس ۵٫۵ اینچی شاهد باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهیم بود.

با توجه به اینکه آیفون ۶اس باتری ۱۷۱۵ میلی آمپر ساعتی دارد، با در نظر گرفتن باتری ۱۹۶۰ برای آیفون۷، آیفون ۷ ، ۱۴٫۲% افزایش حجم باتری خواهد داشت. قبلا هم شنیده بودیم به لطف چیپست A10 که علی رغم قویتر شدن ساختاری کوچکتر دارد، فضای بیشتری برای باتری آزاد می شود.

خوب البته همیشه باتری بزرگتر به معنی افزایش زمان استفاده از گوشی نیست، اما حدس میزنیم که اپل تمام تلاش خود را می کند تا باتری قوی تری را به ارمغان آورد.

طبق گزارشاتی که اخیرا بارها منتشر شد، اپل در شهریور ماه از آیفون جدیدش رونمایی می کند که تفاوت زیادی با آیفون ۶اس ندارد. همچنین گفته شده که به احتمال زیاد نام آیفون جدید اپل آیفون ۷ نخواهد بود و اپل قصد دارد نام آیفون ۷ را برای آیفون سال ۲۰۱۷ اش که مصادف با جشن ۱۰ سالگی آیفون است نگه دارد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar