قیمت اینترنت موبایل و ADSL از اول مرداد ارزان می شود

قیمت اینترنت موبایل و ADSL از اول مرداد ارزان می شود

تعرفه جدید اینترنت ADSL

به گزارش خبرنگار مهر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۲۳۷  خود، تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت از طریق فناوری ADSL و اینترنت مبتنی بر فناوری WiFi را بررسی و تصویب کرد.

براین اساس تعرفه خدمات دسترسی به اینترنت (ADSL و WiFi) به صورت غیر حجمی به شرح زیر تعیین شد:

ش

 

همچنین در صورت ارائه خدمات به صورت حجمی، ارائه کننده خدمت می‌تواند به صورت ثابت ماهانه حداکثر مبالغی به عنوان هزینه برقراری و نگهداری ماهانه مطابق با جدول زیر از مشترکان خود دریافت کند، در اینصورت علاوه بر این مبلغ، هزینه ۲ گیگابایت اینترنت به عنوان حداقل مصرف از مشترک دریافت می شود.

0

 

سقف تعرفه حجم ترافیک مازاد بر حداقل مصرف نرخ بیت اعلام شده به صورت پلکانی و مطابق با جدول زیر تعیین می شود:

0

 

تعرفه جدید اینترنت موبایل

مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که کاهش ۲۰ درصدی تعرفه استفاده آزاد از اینترنت موبایل را به همراه دارد، به اپراتورهای ارتباطی ابلاغ شد.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ماه گذشته در قالب بسته تعرفه ای، نرخ های جدیدی را برای خدمات ارتباطی کشور شامل اینترنت، تلفن ثابت و موبایل مصوب کرد. این مصوبه هم اکنون به شرکتهای ارتباطی و اپراتورهای مخابراتی ابلاغ شده است که از اول مردادماه لازم الاجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از تغییر تعرفه‌ها در این بخش، بهره‌مندی کاربران نهائی از سرعت و کیفیت بهتر به ویژه در دسترسی به ترافیک داخلی بوده است، افزود: با ابلاغ و اجرای مصوبه‌های جلسه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه دسترسی به اینترنت ثابت بین ۱۶ تا ۳۰ درصد و تعرفه آزاد استفاده از دیتای موبایل ۲۰ درصد کاهش می‌یابد.

طبق این مصوبه، سقف تعرفه دیتا برای مشترکان دائمی موبایل به ازای هر کیلو بایت استفاده از اینترنت از نیم (۰.۵) به ۰.۴ ریال کاهش یافت.

منبع: mehrnews.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar