آیفون ۷ پرو، در کنار آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس (تکذیب شد)

آیفون ۷ پرو، در کنار آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس (تکذیب شد)

شایعه آیفون ۷ پرو در تاریخ ۳۰ تیر ۹۵ تکذیب شد

هرچه عکس ها و شایعات بیشتری از سری بعدی آیفون به بیرون درز می کند، یک سوال ذهن همه را درگیر می کند: چرا در طراحی آیفون بعدی اینقدر تضاد مشاهده می شود؟

بر طبق گفته های وبسایت قابل اطمینان nowherelse.com، مدلی جدید از آیفون با نام iphone 7 Pro احتمالا به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اضافه می شود. البته پیشنهاد می کنیم به این اخبار با شک و تردید نگاه کنید و به راحتی اطمینان نکنید.

در ادامه گفته شده که در آیفون ۷ پرو به دوربین دوگانه و اسمارت کانکتور مجهز است. شایعات دیگر اشاره کرده اند که آیفون ۷ پرو در نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. این در صورتی است که در شایعات پیشین این مشخصات برای آیفون ۷ پلاس پیش بینی شده بود.

قبلا دیده بودیم که برخی عکس ها و شایعات آیفون ۷ پلاس را با یک دوربین و برخی عکس های دیگر آیفون ۷ پلاس را با دو دوربین نشان داده بودند. اگر شایعه امروز درست باشد علاوه بر آیفون ۴٫۷ اینچی باید شاهد دو آیفون ۵٫۵ اینچی باشیم که یکی با دوربین دوگانه و اسمارت کانکتور خواهد بود.

آیفون پرو

هنوز هیچ یک از شایعات و عکس های آیفون بعدی رسما از طرف اپل تایید نشده و برای اطمینان باید تا شهریور ماه و رونمایی اپل از آیفون ها جدیدش منتظر بمانیم.

منبع:techradar.com


نظر خود را بنویسید

avatar