اپلیکیشن محبوب Prisma، برای اندروید هم منتشر شد!

اپلیکیشن محبوب Prisma، برای اندروید هم منتشر شد!

Prisma، اپ بسیار محبوب تدوین عکس، که در iOS طوفان به پا کرد و بسیار محبوب شد، برای سیستم عامل اندروید هم منتشر شد! این اپ بعد از پوکمون گو، رتبه دوم App Store را در اختیار دارد و جزو بهترین اپلیکیشن هایی است که در تابستان امسال منتشر شده اند. حال، این اپ برای سیستم عامل اندروید هم منتشر شده و طبق گفته سازندگان، هیچ تفاوتی با نسخه iOS این اپ ندارد، و کاربران می توانند با خیالی راحت، عکس های خود را تدوین کنند.

از زمان انتشار این اپ، بیش از ۴۰۰ میلیون عکس، تبدیل به عکس های پریسمایی شده و بیش از ۱۰/۶ میلیون نسخه از این اپ، برای iOS دانلود شده. این اپ توانسته با گذشته زمان، همچنان محبوبیتش را حفظ کند. بسیاری از کاربران هم به خاطر بعضی از مشکلات، ناراحت شده اند. مشکلاتی مثل عدم دسترسی به سرور به خاطر بار سنگین روی آنها. این مشکل به این علت به وجود می آید که این اپ از پردازش ابری(Cloud) استفاده می کند و گاهی برای خود من هم پیش آمده که نتوانم عکسم را پریسمایی کنم. این اپ، مثل اینستگرام فقط فیلتر روی عکس شما نمی گذارد، بلکه عکس شما را با یک استایل دیگر، بازسازی می کند.

حال با انتشار این اپ برای اندروید، بزرگترین چالش این برنامه محبوب، حفظ محبوبیتش بین کاربران است. احتمالا یکی از راه های آن هم ارائه استایل های بیشتر به کاربران، یا تبدیل آن به نوعی شبکه اجتماعی، مثل اینستگرام است.

برای مشاهده بررسی‌ برنامه ویرایش عکس PRISMA و دانلود آن برای آیفون اینجا کلیک کنید.

 

dl


 

نظر خود را بنویسید

avatar