رهبران سه تیم بازی Pokemon Go، مشخص شدند!

رهبران سه تیم بازی Pokemon Go، مشخص شدند!

شرکت توسعه دهنده بازی پوکمون گو، نیانتیک، درباره بازی بسیار مشهور خود توضیحاتی داد. توضیحاتی درباره رهبران سه تیم قرمز، آبی و زرد! در قسمت پوکمون گو در کامیک-کان، جان هانک، مدیر ارشد شرکت نیانتیک حضور داشت. یک تصویر متشکل از سه نفر منتشر شد. هرکدام از این اشخاص، رهبران گروهی در این بازی هستند. شما هم اگر می خواهید به یکی از این سه گروه بپیوندید، باید حداقل به مرحله ۵ بازی برسید.

تیم Valor، بهترین تیم از این سه گروه بوده(رنگ قرمز) که توسط Candela رهبری می شود. تیم آبی که Mystic نام دارد و توسط Blanche هدایت می شود. و در آخر، تیم زرد به نام Instinct، و با رهبری Spark می باشد.

 

Click image to view in full screen

این اولین باری است که ما این رهبران را می بینیم. آقای Hanke اضافه کرد که شرکت نیانتیک قصد دارد تا قابلیت های بیشتری را به این بازی محبوب اضافه کند. البته تاکید هم کرد که این قابلیت های جدید هنوز در حد یک ایده بوده، و شاید هیچوقت به بازی اضافه نشوند. یکی از این قابلیت ها، Pokemon Center نام دارد که در آن می توانید، هیولاها را نگهداری کنید. نکته دیگر، قابلیت تبادل پوکمون است. آقای Hanke اظهار داشت که قبل از اینکه نیانتیک بتواند چنین قابلیتی را به بازی اضافه کند، باید سرورهایش را پایدارتر کند تا بتوانند بار چنین قابلیتی را بدون مشکل تحمل کنند.

پوکمون گو از زمان انتشار تا الان، فروشی فوق العاده داشته و محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران به دست آورده. حتی با اینکه Nintendo سازنده بازی نبوده و فقط صاحب یک سوم از شرکت توسعه دهنده این بازی می باشد، باعث شده تا ارزش سهام Nintendo نیز افزایش یابد. البته بسیاری از کارشناسان پیش بینی کرده اند که محبوبیت این بازی افت خواهد کرد. اما فعلا که خبری از این افت نیست!

به شما پیشنهاد می کنیم تا پادکست سایت ما را هم دنبال کنید. این پادکست شنبه ها، پیرامون اخبار هفته منتشر خواهد شد. اما این هفته به این دلیل این که بازی Pokemon Go داغ است، همه پادکست این هفته را به این موضوع اختصاص دادیم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar