فقط تا همین جمعه فرصت دارید تا ویندوز خود را به صورت رایگان به ویندوز ۱۰ ارتقاع دهید!

فقط تا همین جمعه فرصت دارید تا ویندوز خود را به صورت رایگان به ویندوز ۱۰ ارتقاع دهید!

از زمانی که ویندوز ۱۰ منتشر شد، کاربرانی که از ویندوز ۷ و ۸٫۱ استفاده می کردند، می توانستند به صورت رایگان ویندوز خود را به ویندوز ۱۰ آپدیت کنند. اما این رایگان بودن در روز جمعه تمام می شود و شما بسته به نسخه ویندوز ۱۰ی که می خواهید، باید پول پرداخت کنید. پس اگر هنوز تصمیمی راجع به آپدیت کردن نگرفته اید، بهتر است تا روز جمعه، این کار را انجام دهید تا مجبور نشوید ۱۲۰$ هزینه پرداخت کنید!

از زمان عرضه تا به الان، ویندوز ۱۰ با سرعت خوبی توانسته کاریران را به خود جذب کند. پیش بینی می شود که در این ماه، تعداد افرادی که به این ویندوز کوچ می کنند، بیشتر از گذشته شود. علت آن هم مشخص است. افرادی که در ۱ سال گذشته ویندوز خود را به ویندوز ۱۰ ارتقاع نداده اند، ترجیح می دهند تا به صورت رایگان این کار را انجام دهند تا اینکه مجبور به خرج کردن شوند.

سیستم عامل جدید مایکروسافت خیلی سریع بین گیمرها طرفدار پیدا کرد. علت آن هم پشتیبانی ویندوز ۱۰ از DirectX 12 بود که تاثیر بسیار مثبتی روی گیمرها داشته و دارد. آمار Steam هم نشان می دهد که حداقل نیمی از کاربرانش از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند. همچنین باید منتظر عرضه آپدیت بزرگ مایکروسافت باشیم که قرار است هفته دیگر(۲ آگوست) منتشر شود. این آپدیت قابلیت های جدیدی به ویندوز ۱۰ اضافه خواهد کرد و قرار است بسیاری از مشکلات و باگ های این ویندوز را رفع کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar