طبق شایعات، گوگل در حال ساخت یک سیستم عامل جدید به نام Fuchsia است!

طبق شایعات، گوگل در حال ساخت یک سیستم عامل جدید به نام Fuchsia است!

گوگل در حال حاضر با دو سیستم عاملش به نام های اندروید و کروم، سهم بزرگی در طراحی و ساخت سیستم عامل دارد. اما ظاهرا این غول تکنولوژی یک سیستم عامل جدید دیگر هم در دست ساخت دارد. با توجه به وبسایت Android Police، گوگل در حال ساخت یک سیستم عامل دیگر است. سیستم عامل های دیگری که نام بردیم، توسط لینوکس نوشته شده بودند. نام این سیستم عامل جدید، Fuchsia خواهد بود.

اما ظاهرا بر خلاف سیستم عامل های پیشین گوگل که با لینوکس نوشته شده بودند، این سیستم عامل جدید از لینوکس استفاده نخواهد کرد. دلیل این کار هم احتمالا این است که گوگل قصد دارد از این سیستم عامل روی دیوایس های بیشتری استفاده کند. دیوایس هایی مانند ترموستات های هوشمند، گجت های پوشیدنی و …

با توجه به کدهایی که از این سیستم عامل جدید وجود دارد، گوگل در حال کار بر روی ویژگی ها و قابلیت های امنیتی و گرافیکی بسیاری است. البته که گوگل هنوز هیچ صحبتی در مورد این سیستم عامل جدید نکرده است. از نظر گیاه شناسی، Fuchsis گونه ای از گیاه است که شامل ۱۱۰ نوع گل می باشد و رنگ آنها بنفش و صورتی است.

http://www.androidpolice.com/wp-content/themes/ap2/ap_resize/ap_resize.php?src=http%3A%2F%2Fwww.androidpolice.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F08%2Fnexus2cee_fuchsia-01-728x400.png&w=728

شایعات سال ها حاکی از آن بوده که گوگل همیشه قصد داشته تا دو سیستم عامل کروم و اندروید را با هم ادغام کند. کروم بوک های گوگل هم جدیدا از اپ های اندرویدی پشتیبانی می کنند. پس شاید قصد گوگل این است که با طراحی Fuchsia این کار را انجام دهد! فعلا که هیچ خبری از تایید یا تکذیب گوگل نیست اما به محض انتشار اخبار جدید، آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar