طبق شایعات، Splinter Cell جدید در دست ساخت است!

طبق شایعات، Splinter Cell جدید در دست ساخت است!

بازی بسیار محبوب Splinter Cell خاطرات شیرین و گاها تلخی را به یادمان می آورد. شیرین بابت تمام مخفی کاری ها و ماموریت ها. تلخ برای تغییر صداپیشه سم فیشر! در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

همان طور که گفتیم بازی Splinter Cell خاطرات بسیاری را برایمان به همراه دارد. در سری گذشته این بازی، صداپیشه محبوب سم فیشر تغییر کرد. اما شایعه ای منتشر شده که می گوید یوبیسافت در حال کار بر روی Splinter Cell جدید بوده و قرار است از مایکل ایرونساید ( همان صداپیشه محبوب سم فیشر) استفاده کند. این شایعات توسط یکی از کارکنان نئوگف منتشر شده. این کارمند قبلا هم شایعاتی در مورد بازی های Assassin’s Creed و Watch Dogs 2 منتشر کرده بود. وی اعلام کرده که منابعش به وی اعلام کرده اند که:

در بحث بازی‌های دیگر، من درگیر Wildlands یا Steep نبودم اما از اینکه Splinter Cell در E3 ظاهر نشد، تعجب کردم. می‌دانم که ایرون‌ساید بازگشته است. او در استودیو بود و به وی و دخترش سلام گفتم. ایرون داشت با ایمی جو جانسون یک صحنه را فیلم‌برداری می‌کرد و من شخصی که در آنجا کار می‌کند را می‌شناسم و ایرون‌ساید برای همان فرد تایید کرده که در حال کار برروی Splinter Cell بود. من می‌دانم که تورنتو دارای استودیوی ضبط حرکات است. اگر قرار نیست سال جاری چیز رسمی‌ای بشنوم، امیدوارم حداقل یک مورد غیر رسمی به گوشم برسد یا ببینم؛ اما سخت است جزئیات فراتری از اینکه “بازی در دست ساخت قرار دارد” به‌دست آوریم.

 

کاربر مورد نظر در مدتی بعد، به‌روزرسانی‌ای را از سوی منابع خود ارائه کرد و گفت دیدارشان با ایرون‌ساید در تابستان سال گذشته رخ داده است:

در همان هفته‌ای که من با ایرون‌ساید ملاقات کردم، وی در حال کار برروی آن فیلم بود و همزمان به استودیو هم در شهر سر می‌زده است.

 

وی ادامه داد:

اما همچنان صحبت راجع به این موضوع تا زمانی که رسمی نیست، مشکوک به‌نظر می‌رسد. صادق باشیم، از اینکه می‌بینم تاکنون این خبر توسط شخص دیگری منتشر نشده، تعجب می‌کنم.

 

شاید این شایعه یکی از دلچسب ترین خبرهایی باشد که منتشر شده. هنوز نمی توان صحت آن را تایید یا تکذیب کرد اما اصلا بعید نیست یوبیسافت چنین بازی زیبایی را برای نسل جدید بسازد!


 

نظر خود را بنویسید

avatar