کلاس جدید Elite، در بخش چندنفره Battlefield1 معرفی شد!

کلاس جدید Elite، در بخش چندنفره Battlefield1 معرفی شد!

همان طور که کاربران بازی BF می دانند، در بخش چند نفره این بازی، چند کلاس وجود دارد که هر کدام اسلحه ها و ویژگی های منحصر به خود را دارند. اما کلاس جدیدی به سری جدید بازی BF اضافه شده که Elite نام دارد. در فارسی به معنای خبره بوده و احتمالا در سری جدید بازی، این گروه به نوعی مثل گروه قهرمانان عمل خواهند کرد. یکی از ویژگی های این گروه جدید این است که آنها دارای اسلحه های بسیار مخرب هستند که قابلیت ویرانگری بسیار زیادی دارند. اسلحه هایی مثل تیربار، شعله افکن و …

Flame Trooperها همان سربازانی هستند که جزوی از کلاس Elite بوده و یک لباس ضد حریق و یک ماسک ضد گاز دارند. اسلحه آنها یک ویرانگر به تمام معناست. یک شعله افکن. نقطه ضعف آنها این است که حرکتشان کند است و ماسک ضد حریق، میدان دیدشان را محدود می کند. پس بهتر است از دور آنها را هدف قرار دهید.

battlefield0003

Sentry نام یکی دیگر از زیر مجموعه های Elite است. آنها لباسی کاملا زرهی بر تن دارند. اسلحه آنها یک تیربار مرگبار است. حرکت آنها کند است پس آسیب زدن به آنها کار آسانی است. البته باید مواظب باشید در تیررس تیربارش نباشید چون آبکش خواهید شد!

battlefield-1-sentry-835x557

Tank Hunter هم مثل دیگر اعضای تیمش یک Elite است. از نامش پیداست که فردی مناسب برای هدف قرار دادن تانک ها و ماشین های زرهی است. این فرد از یک اسلحه Tankgewehr 1918 استفاده می کند. زمانی که قصد شلیک این اسلحه را دارید، حتما باید روی زمین دراز بکشید. همان طور که گفتیم، این اسلحه برای مقابله با تانک ها و ماشین های زرهی است. پس می توانید از این فرد برای هدف گرفتن تیم Elite حریف هم استفاده کنید.

battlefield_1_elite_classes_2-600x338

بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar