تصاویر پخش شده از جعبه آیفون ۶SE ؛ احتمالا خبری از آیفون ۷ نیست!

تصاویر پخش شده از جعبه آیفون ۶SE ؛ احتمالا خبری از آیفون ۷ نیست!

اگر از دنبال کنندگان اخبار تکنولوژی یا از طرفداران اپل باشید، احتمالا این روزها اخبار آیفون ۷ اپل برای شما بسیار جذاب است. در هفته های گذشته تصاویر و شایعات زیادی در مورد آیفون جدید اپل که کمتر از یک ماه دیگر رونمایی می شود شنیده ایم. تصاویر منتشر شده از این گوشی، نشان دهنده آیفونی بسیار شبیه به آیفون ۶اس بود. اما اگر خاطرتان باشد دقیقا دو ماه پیش در دیجی شو خبری منتشر کردیم که بر طبق گزارشات گفته شد نام گوشی جدید اپل احتمالا آیفون ۷ نیست.

طبق خبر جدید منتشر شده از وبسایت GSMarena آیفون جدید اپل احتمالا به علت کم بودن ویژگی های جدید نسبت به آیفون ۶اس آیفون ۷ نام نخواهد گرفت و احتمالا با نام آیفون ۶SE روبرو خواهیم بود. این خبر جایی قوت می گیرد که چینی ها باز هم تصاویری را لو دادند این بار از جعبه آیفون جدید، که روی جعبه نام آیفون ۶SE درج شده است.

iphone 6se

iphone 6se

اما همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، در تصویری که از پشت جعبه گرفته شده اکثر ویژگی های گوشی پوشانده شده است. به همین خاطر دقیقا مشخص نیست که این گوشی نمونه ارتقا یافته آیفون SE باشد یا همان آیفون ۷ که همگی انتظارش را داریم.

آیفون SE اوایل سال ۹۵ بود که رونمایی شد و تنها چند ماه از عرضه آن گذشته است. شاید کمی زود باشد که با نمونه جدید و پیشرفته تری از این گوشی رویرو شویم.

iphone 6se

منبع: gsmarena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar