آیفون ۷ اس ممکن است دکمه مشهور و دوست داشتنی Home را هم حذف کند

آیفون ۷ اس ممکن است دکمه مشهور و دوست داشتنی Home را هم حذف کند

آیفون جدید شرکت اپل، یعنی آیفون ۷ هنوز معرفی هم نشده و فقط حدس و گمان و شایعات درباره این گوشی جدید وجود دارد اما با اینکه هنوز این گوشی معرفی هم نشده و شایعات پیرامونش تمام نشده، گمانه زنی ها درباره آیفون ۷ اس آغاز شده. در ادامه مطلب همراه ما باشید!

یکی از شایعاتی که درباره آیفون ۷ وجود دارد، حذف جک هدفون از این گوشی است. حال امروز خبر رسیده که احتمال دارد در آیفون ۷ اس که احتمالا سال بعد عرضه خواهد شد، دیگر دکمه Home را نخواهیم دید. این شایعات قبلا هم درباره این گوشی شنیده شده بودند اما به گزارش Bloomberg، شخصی که به اپل نزدیک است چنین ادعایی داشته. این وبسایت هیچ جزییاتی درباره حذف این دکمه دوست داشتنی ارائه نکرده اما اگر این حرف درست باشد، باید دید اپل به جای دکمه Home چه جایگزینی خواهد داشت؟ گفته می شود که حذف این دکمه برای بهتر کردن صفحه نمایش است و اپل ممکن است از امواج Ultrasonic برای شناسایی اثر انگشت شما و Unlock کردن گوشیتان استفاده کند.

این شایعه به نحوی شایعات قبلی را تایید می کند که ادعا می کردند اپل با حذف دکمه Home قرار است اندازه صفحه نمایش را بزرگتر کند و سنسور Touch id را درون صفحه نمایش تعبیه کند. این تغییر بزرگی برای آیفون خواهد بود. خصوصا که آیفون ۷ نسبت به مدل قبلی برتری و نوآوری آنچنانی ای ندارد. پس انتظارات از آیفون ۷ اس اپل بسیار بالاتر است. مخصوصا این که عرضه آیفون ۷ اس همزمان می شود با ۱۰ سالگی آیفون. البته این تغییر اصلا ناگهانی نیست. ظاهرا اپل یک دکمه Home جدید برای آیفون ۷ در نظر گرفته که به فشار حساس است. دکمه Home جدید، به میزان فشار انگشت شما واکنش نشان خواهد داد و دیگر به صورت فیزیکی صدای کلیک نمی دهد! البته این شایعه از دیگر شایعات کمرنگ تر بوده. بنابراین نمی توان درباره آن نظری داد. پس بهتر است منتظر معرفی رسمی آیفون ۷ در تاریخ ۷ سپتامبر باشیم!


 

نظر خود را بنویسید

avatar