فقط چند روز دیگر تا رونمایی از آیفون ۷ باقی مانده است!

فقط چند روز دیگر تا رونمایی از آیفون ۷ باقی مانده است!

کمتر از یک هفته دیگر تا رونمایی از آیفون ۷ باقی مانده است. عکس ها و ویدئو های بسیاری از این آیفون منتشر شده و هنوز هم تمامی ندارند. آخرین عکسی که منتشر شد، بسته بندی یک آیفون ۶SE بود و شایعه شده بود که اپل قصد دارد تا گوشی جدیدش را ۶SE بنامد و نه ۷! که البته اصلا به صحت این عکس نمی توان اعتماد کرد.

آخرین تصویری که امروز منتشر شده مربوط به یک خواننده پاپ تایوانی است. Jimmy Lin ظاهرا در عکسی که ملاحضه می کنید، گوشی ای به شدت شبیه به آیفون ۷ در دست دارد. این عکس توسط Yeah1 منتشر شده و در آن این خواننده، مرتبا با تکنولوژی اپل که هنوز عرضه نشده دیده می شود. گفتنی است که ظاهر این گوشی شباهت بسیار زیادی به آیفون ۷ دارد که لنز واید بر روی آن نصب است.

jimmy lin

شایعه دیگری که منتشر شده این است که از امسال به بعد، صف بندی آیفون های اپل شامل سه مدل آیفون خواهد بود. یک مدل ۴٫۷ اینچی، یک مدل ۵٫۵ اینچی و مدل دیگر که یا همان ۵٫۵ اینچ است یا بزرگتر که دو طرف صفحه به صورت خم طراحی شده اند. به عبارت دیگر، دو مدل اول دارای همان صفحه تخت همیشگی بوده و گوشی سوم صفحه ای Curved مانند خواهد داشت. صفحه ای مانند گوشی های پرمیوم سامسونگ مانند Galaxy S7 Edge و Galaxy Note 7. این تغییر احتمالا روی مدل بعد از آیفون ۷ اعمال شود.

طبق گزارشی دیگر توسط Ming-Chi kuo که در شرکت KGI کار آنالیز را بر عهده دارد، اپل در سال ۲۰۱۷ به صف بندی گوشی های خود، یک گوشی با صفحه Curved هم اضافه خواهد کرد. طبق گفته های وی، صفحه های جدید از تکنولوژی active matrix organic light-emitting diode یا همان AMOLED استفاده خواهند کرد که مزایای بسیاری نسبت Liquid Crystal Display یا LCD خواهد داشت. آیفون های امروزی از تکنولوژی LCD استفاده می کنند اما ظاهرا قرار است اپل در سال ۲۰۱۸ از تکنولوژی AMOLED در صفحه نمایش های آیفون استفاده کند. فقط یک هفته تا رونمایی از آیفون ۷ باقی مانده. پس بهتر است به جای گمانه زنی، منتظر معرفی رسمی آن باشیم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar