در پی انفجار چند گوشی نوت ۷، سامسونگ برای جمع آوری گوشی ها را فراخوان داد.

در پی انفجار چند گوشی نوت ۷، سامسونگ برای جمع آوری گوشی ها را فراخوان داد.

سامسونگ به تازگی از بهترین گوشی خود با نام گلکسی نوت ۷ رونمایی کرده است. طبق انتظارات سامسونگ، قرار بود گلکسی نوت ۷ یک گوشی پر فروش و پر سود برایش باشد. در ابتدا همین اتفاق هم افتاد و با شروع پیش فروش گلکسی نوت ۷ استقبال خوبی از این گوشی به عمل آمد.

اما چیزی از روزهای خوب گلکسی نوت ۷ نگذشت که برای اولین بار انفجار این گوشی در شارژ توسط یک کاربر چینی گزارش شد. سامسونگ در این مورد واکنشی نشان نداد تا اینکه چند روز پیش دومین گلکسی نوت ۷ هم در هنگام شارژ منفجر شد و نگرانی خیلی از کاربران را در پی داشت.

با اینکه بسیاری اعتقاد داشتند مشکل از لوازم جانبی غیر رسمی و شارژر مورد استفاده بود، اما گویا مشکل مربوط به باتری خود دستگاه می شود. هرچند که این موارد شاید یک در هزار اتفاق بیفتد اما همین مشکلات موجب کاهش فروش سامسونگ و روی برگرداندن کاربران از سامسونگ می شود.

انفجار نوت 7

 

در پی انتشار خبر منفجر شدن دومین دستگاه گلکسی نوت ۷ سامسونگ به طور رسمی فراحوانی برای جمع آوری گلکسی نوت ۷ های فروش رفته اعلام کرد.

در فراخوان مربوطه که در وبسایت سامسونگ نیز موجود می باشد، بطور خلاصه سامسونگ گفته است:

ما به ساخت محصولاتی با کیفیت متعهد هستیم و اتفاقات اخیر صورت گرفته را می پذیریم و از مشتریان که ارزشمندترین سرمایه ما هستند حمایت می کنیم. طبق تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیده ایم که مشکل مربوط به سلول باتری گوشی می شود. تا به امروز ۳۵ مورد از مشکلات مذکور گزارش شده است و برای حفظ ایمنی مشتریانمان فروش این دستگاه را متوقف کردیم.

همچنین مشتریانی که این دستگاه را خریداری کرده اند می توانند به مراکز خرید سامسونگ مراجعه کنند، دستگاهشان را تحویل دهند و طی هفته های پیش رو یک گلکسی نوت ۷ نو دریافت کنند. ما به مشکل ایجاد شده کاملا آگاه هستیم و تمام سعی مان را می کنیم تا تعویض دستگاه به سرعت و راحتی انجام شود.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar