هواوی در نمایشگاه IFA 2016 از تبلت MediaPad M3 رونمایی کرد.

هواوی در نمایشگاه IFA 2016 از تبلت MediaPad M3 رونمایی کرد.

هواوی فقط با چند گوشی جدید برای نمایشگاه IFA 2016 به آلمان سفر نکرده، بلکه یک تبلت جدید را هم دیروز رونمایی کرد. تبلت جدید هواوی با نام MediaPad M3 یک تبلت ۸٫۴ اینچی، ۲۵۶۰*۱۶۰۰ است که مجهز به اسپیکر های استریو نیز می باشد. در درون این تبلت زیبا یک پردازنده هشت هسته ای Kirin 950 (چهار هسته ۲٫۳ گیگاهرتز و چهار هسته ۱٫۸ گیگاهرتز) قرار گرفته است.

MediaPad M3 از ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت بهره می برد که برای افزایش حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت از microSD هم پشتیبانی می کند.

باتری این لپ تاپ یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی، یکی در پشت و یکی در جلو دستگاه قرار گرفته است. سیستم عامل اندروید مارشمالو ۶ بصورت پیش فرض بر روی این دستگاه نصب می باشد و برای استفاده از قابلیت LTE از نانو سیم کارت نیز پشتیبانی میکند.

s

این تبلت ۵ مهر ماه در بازار در دسترس قرار می گیرد. مدل ۳۲ گیگابایتی آن بدون پشتیبانی از سیم کارت قیمتی معادل ۳۴۹ یورو دارد. مدل ۶۴ گیگابایتی بدون پشتیبانی از سیم کارت و مدل ۳۲ گیگابایتی با پشتیبانی از سیم کارت با قیمت گرانتر ۳۹۹ یورو و مدل ۶۴ گیگابایتی با پشتیبانی از سیم کارت با قیمت ۴۴۹ یورو در دسترس خواهد بود.

منبع: engadget.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar