موتورولا گوشی Moto Z Play Droid را معرفی کرد؛ یک بار شارژ ۵۰ ساعت کارایی

موتورولا گوشی Moto Z Play Droid را معرفی کرد؛ یک بار شارژ ۵۰ ساعت کارایی

موتورلا دیروز از گوشی جدیدش با نام موتو زد پلی دروید پرده برداشت. به گفته موتورولا این گوشی با باتری ۳۵۱۰ میلی آمپر ساعتی اش با هر بار شارژ بیش از ۵۰ ساعت دوام می آورد. این رقم بیشترین بازدهی در بین همه گوشی های موتو است و با شارژر توربو موتورولا در ۱۵ دقیقه گوشی برای کار تا ۹ ساعت شارژ می شود.

گوشی Moto Z Play Droid صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ دارد. در قلب این دستگاه یک پردازنده اسنپدراگون ۶۵۰ SoC هشت هسته ای ۲ گیگاهرتز به همراه GPU 505 آدرنو قرار گرفته است. گوشی موتو زد پلی دروید از یک رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره میبرد و از microSD برای افزایش فضا پشتیبانی میکند.

The-Motorola-Moto-Mod-Z-Play-Droid-offers-up-to-50-hours-of-battery-life

دوربین اصلی این گوشی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲ می باشد که از فناوری فوکوس سریع نیز بهره می برد. دوربین سلفی این دستگاه هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است که تصاویری واید ۸۵ درجه ای ثبت می کند. گوشی Moto Z Play Droid از لوازم جانبی موتو مودز نیز پشتیبانی میکند و به طور پیش فرض اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو روی آن نصب می باشد.

فروش این گوشی از ۸ سپتامبر(۱۸ شهریور ماه) با قیمت ۴۰۸ دلار آغاز می شود.

به گفته موتورولا با استفاده از ماژول موتومود True Zoom با این گوشی می توانید برای عکاسی و فیلمبرداری بدون افت کیفیت تا ۱۰ برابر زوم کنید. این ماژول دارای فلش زنون است و از تصاویر RAW نیز پشتیبانی می کند. این ماژول همزمان با عرضه گوشی Moto Z Play Droid با قیمت ۲۵۰ دلار در دسترس خواهد بود.

moto z play droid

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar