بازی جدید Cut the rope با نام Magic منتشر خواهد شد!

بازی جدید Cut the rope با نام Magic منتشر خواهد شد!

همه بازی محبوب Cut the rope را به یاد دارند. حال، شرکت ZeptoLab قصد دارد تا بازی جدید Cut the rope را با نام Magic عرضه کند. شخصیت جذاب و دوست داشتنی Om Nom هم در بازی وجود دارد، و به ماجراجویی جدیدی دست می زند. این بازی که ۵ سالگی خود را جشن گرفته، قصد دارد تا همه را با پازلهای جذاب غافلگیر کند.

شرکت سازنده این بازی هنوز اطلاعات بیشتری درباره مراحل بازی جدید Cut the rope ارائه نکرده و فعلا همه در حال گمانه زنی هستند. این تیم معتقد است که دقیقاً مانند هر ترفند معجزه آسایی، غافلگیر شدن نیز جزو فاکتورهای مهم و اصلی این بازی است. اما تمامی جنبه های فنی بازی مشابه نسخه های قبلی است و تفاوت زیادی با آنها ندارد. داستان و هدف بازی هم تغییری نکرده و شما هنوز هم باید آبنبات ها را به Om Nom برسانید. اما تکنیک ها و جادوهای جدیدی در بازی به کار گرفته شده اند تا شما بتوانید ستاره های بیشتری را با رساندن آب نبات به Om Nom کسب کنید.

این شرکت با تولید بازی جذاب Cut the Rope به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد که قابل انکار نیست. این سری از بازی های ZeptoLab توانسته اند در طول ۵ سال، بیش از ۷۵۰ میلیون بار دانلود داشته باشند که رقم کوچکی نیست. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این سری جدید در دست نیست اما Cut the Rope: Magic به زودی به اسمارت ها می آید. گفته می شود این بازی تا ماه دسامبر برای گوشی اندروید و iOS عرضه خواهد شد. تمامی سری های Cut the Rope به صورت رایگان دانلود می شوند اما برای دسترسی به مراحل بالاتر باید خرید درون برنامه ای انجام دهید. پیش بینی می شود که همین رویه برای سری جدید نیز در نظر گرفته شود اما جزییات بیشتری از این بازی در ماه های آینده آشکار خواهد شد.


نظر خود را بنویسید

avatar