امروز منتظر نسخه جدید سیستم عامل اپل، iOS 10 باشید!

امروز منتظر نسخه جدید سیستم عامل اپل، iOS 10 باشید!

بالاخره تمام پس لرزه های کنفرانس اپل هم تمام شد. میان تمام معرفی ها، امروز سیستم عامل جدید اپل، iOS 10 عرضه خواهد شد. اپل قبل از کنفرانس چهارشنبه هفته گذشته این سیستم عامل جدید را معرفی کرد و از قابلیت های جدیدش پرده برداری کرد. ۱۳ سپتامبر یعنی امروز، تاریخ عرضه این سیستم عامل است. گرچه هیچ خبری از ساعت عرضه این سیستم عامل منتشر نشده، اما حدس هایی درباره آن زده شده که در ادامه خواهیم دید!

در مورد آپدیت های گذشته، اپل همیشه آن ها را حول ساعت ۱۰ صبح PT یا Pacific time در دسترس عموم قرار می داد. این به این معناست که کاربرانی که در آمریکا زندگی می کنند، حوالی ظهر می توانند این سیستم عامل جدید را دانلود کنند. در بدترین حالت هم، بعد از ظهر می توانند این کار را انجام دهند. اگر اختلاف ساعت ها را هم حساب کنید، کاربران اروپایی می توانند آن را حوالی عصر و پس از آن دریافت کنند. ما ایرانی ها هم که در آسیا هستیم، احتمالا در ساعات اولیه روز بعد، یعنی ۱۴ سپتامبر می توانیم این سیستم عامل جدید را دانلود کنیم. جدول زیر به شما کمک خواهد کرد:

 

iOS 10

سه روز دیگر هم آیفون های جدید اپل، یعنی آیفون ۷ و ۷ پلاس عرضه خواهند شد و تا آن زمان، بسیاری از آیفون ها به سیستم عامل جدید اپل مجهز خواهند شد. لیست زیر هم تمامی محصولاتی را نشان می دهد که می توانند این سیستم عامل را دریافت نمایند:

ios 10 devices

اگر هم نسخه بتای این سیستم عامل را هم اکنون روی گوشی خود دارید، هم اکنون می توانید نسخه کامل را دریافت نمایید. به هر حال ما به شما توصیه می کنیم تا چند روزی صبر کنید تا مشکلات iOS 10 آشکار شده، سپس تصمیم به آپدیت بگیرید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar