مردی که به اشتباه، کنسول Xbox One را دو ماه زودتر از عرضه دریافت کرد!

مردی که به اشتباه، کنسول Xbox One را دو ماه زودتر از عرضه دریافت کرد!

امروز خبری عجیب و کمی خنده دار از Business Insider منتشر شد. طبق این خبر، شرکت مایکروسافت به صورا اشتباهی یک نمونه از کنسول اکس باکس وان را دو ماه قبل از عرضه رسمی برای شخصی ارسال کرده! جیا لی خوش شانس که اهل ایالت میامی است، بعد از اینکه یک لپ تاپ از استور مایکروسافت سفارش داد، یک بسته مهر و موم شده و امنیتی روی آن چسبانده شده بود:

من شگفت زده شدم که این چیست؟ من آن را باز کردم و چیزی را که قبلاً هرگز ندیده بودم را دیدم.

 

xbox one

 

اکثریت مردم از این کنسول هیچ اطلاعی نداشتند مگر تا دو ماه بعد که شرکت که مایکروسافت آن را معرفی کرد. کنسولی که این فرد دریافت کرده بود، برای تست دیگر کنسول ها مورد استفاده قرار می گرفته. اگر شما جای این فرد بودید چه می کردید؟ بهتر است ماجرا را از خود وبسایت Business Insider بخوانید:

یک نسخه بتا از کنسول ایکس‌باکس وان در بخشی که از امنیت پایین‌تری برخوردار بوده است ذخیره و نگه‌داری شده است، این بخش همان بخشی است که مقرر می‌شود تا لپ‌تاپ آقای لی را ارسال کند و بطور تصادفی بجای لپ‌تاپ، این کنسول ارسال می‌شود. شاید اشکال برچسب اشتباهی برروی جعبه ایکس‌باکس بوده باشد و مشخص نبوده است که این جعبه مربوط به یک نمونه از ایکس‌باکس وان است. شاید اشکالی در سیستم پیش آمده باشد و سفارش لپ‌تاپ او به نمونه اولیه ایکس‌باکس وان تغییر پیدا کرده باشد. یا شاید موضوع هر چیز دیگری بوده باشد.

بخاطر داشته باشید که در شرکتی به بزرگی مایکروسافت احتمال وقوع چنین اشتباهاتی وجود دارد. ما در مورد شرکتی حرف میزنیم که بیش از ۱۰۰ هزار نفر کارمند دارد و لو رفتن پروژه‌ها، ایمیل‌ها یا موارد دیگری امکان‌پذیر است.

 

xbox one

وی پس از این روشن کردن این کنسول، مایکروسافت را مطلع کرده و آن ها هم نماینده ای را به خانه ایشان فرستاده و کنسول را برمی گردانند. آنها هم به عنوان غرامت یک کنسول اکس باکس ۳۶۰ نو و یک کینکت دریافت کرده و لپتاپی که سفارش داده بود هم دریافت کرد.

  xbox one


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar