اتاق شکنجه: تست ضربه و مقاومت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

اتاق شکنجه: تست ضربه و مقاومت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

آیفون های اپل همیشه گوشی های محبوبی بوده اند. امسال با اینکه همگی از اپل انتظار آیفونی با طراحی جدید داشتیم، اما شایعات درست از آب درآمدند و با آیفونی شبیه به آیفون ۶ و ۶اس روبرو شدیم. به این ترتیب اکثر کارشناسان پیش بینی کرده بودند که عدم تغییر ظاهری در آیفون ۷ باعث کاهش فروش آیفون های جدید می شود. با این حال باز هم طراحی تکراری باعث کاهش محبوبیت آیفون ها نشد و مانند سال های پیش پرچمداران اپل فروش فوق العاده ای داشتند.

این روز ها مقاومت گوشی های هوشمند به یک ویژگی مهم برای کاربران تبدیل شده است. بر همین اساس بسیاری از کمپانی های مطرح تولید کننده گوشی های هوشمند، از جمله سامسونگ و الجی، پرچمداران جدیدشان را مقاوم تر از قبل ساخته اند. چندی پیش مشاهده کردید که گلکسی نوت ۷ سامسونگ که به گوریلا گلس ۵ مجهز شده در تست سقوط مقاومت خوبی را از خودش نشان داد و گوشی V10 الجی نیز ازین بابت یک اسمارت فون مستحکم به حساب می آید.

امسال هم مانند سال های گذشته تنها یک روز پس از عرضه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل، انواع و اقسام آزمایش های مقاومت روی این گوشی انجام شد. از تست سقوط گرفته تا مقاومت در آب جوش و ضربات بی رحمانه با چکش.

بدون توضیح اضافه از شما دعوت می کنیم این ویدیو های جالب را پیرامون تست مقومت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس تماشا کنید.

تست ضربه و خط و خش پذیری آیفون ۷ با چکش و چاقو

تست مقاومت آیفون ۷ در آب جوش

تست سقوط آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس


نظر خود را بنویسید

avatar