تغییراتی که در دموی FIFA 17، متوجه آنها خواهید شد!

تغییراتی که در دموی FIFA 17، متوجه آنها خواهید شد!

هفته گذشته دموی FIFA 17 عرضه شد و بسیاری این دمو را تجربه کردند. درست زمانی فکر می کنید در نسخه فعلی فیفا استاد شده اید، نسخه جدید به بازار می آید و شما باید دوباره به آن عادت کرده و سطح بازی خود را بالا ببرید. مثل همیشه و مثل تمام بازی ها، FIFA 17 هم با نظرات مختلفی رو به رو شده. بسیاری از بازی جدید خوششان آمده و بسیاری هم نه!

در ادامه تغییراتی که در دموی FIFA 17 نسبت به فیفای سال گذشته دیده ایم را با شما در میان می گذاریم:

۱٫ یکی از تغییراتی که مشاهده خواهید کرد، تمرینات حین Loading قبل از مسابقه است. شما در سری جدید می توانید به صورت دو نفره هم این تمرینات را انجام دهید. در FIFA16 فقط می توانستید تمرینات دوست خود را مشاهده کنید. اما در سری جدید شما هم می توانید با تمرین اضافه شده و با دوستتان Challengeها را پشت سر بگذارید.

۲٫ تغییر بعدی که تغییر کوچک اما جالبی است، زمانی اتفاق می افتد که در حال انتخاب کردن لباس تیم خود هستید. در این بخش، دو بازیکنی که نماد دو تیم هستند رو به روی هم قرار می گیرند تا حسی مانند دوئل کردن به شما دست بدهد. این تغییر هرچند کوچک است اما به هیجان قبل از بازی اضافه می کند.

۳٫ تغییر بعدی ضربات ایستگاهی است که بسیار بهتر شده. در سری های قبلی شما مجبور بودید پشت توپ بایستید، بدون اینکه بدانید توپ ارسالی دقیقا به کجا خواهد رفت!؟ اما در این سری شما دقیقا می توانید نقطه فرود توپ را تعیین کنید که البته کار چندان راحتی هم نیست. همچنین می توانید با تغییر زاویه، دوربین را به پشت ضربه زننده ببرید. دوربین تا زمانی که توپ به مقصد برسد در همان زاویه خواهد ماند که ضربات ایستگاهی مستقیم را زیباتر خواهد کرد.

۴٫ پنالتی زدن هم به نحوی هم آسان تر شده و هم سخت تر! قبل از ضربه زدن، مانند ضربات ایستگاهی می توانید فاصله بازیکن با توپ و نحوه دویدن وی به سمت توپ را تعیین کنید. حتی سرعت دویدین بازیکن به سمت توپ هم با شماست. بنابراین کنترل بیشتری روی ضربه خود خواهید داشت.

۵٫ سرعت و قدرت شوت ها هم بسیار بهتر و طبیعی تر شده. در سری های قبل اگر کمی قدرت به شوت ها اضافه می کردید، توپ به بالای دروازه می رفت اما در این سری می توانید شوت های بسیار قدرتمند بزنید. همچنین قابلیت جدید دیگر این است که می توانید شوت ها و ضربات سر زمینی هم بزنید که کار را برای دروازه بان سخت تر کند.

۶٫ و شاید بزرگترین تغییر، بعد از تغییر موتور بازی، بخش داستانی یا Journey باشد که شما خود را در قالب جوانی به نام Alex Hunter خواهید یافت. در این بخش شما باید مربی و طرفداران را راضی نگاه دارید تا بتوانید به مراحل بالاتر بروید. خوب بازی کنید تا تیم های بزرگ به سمت شما بیایند، بد بازی کنید تا شما را به باشگاه های پائین تر قرض دهند. نکته جالب اینجاست که شما کنترل مصاحبه مطبوعاتی پس از مسابقه را هم خواهید داشت.

به عنوان کسی که این دمو را تجربه کرده، فیفا بسیار لذت بخش تر و طبیعی تر شده. احساس خوبی نسبت به این بازی دارم و امیدوارم شروعی جدید باشد برای سری های بهتر!


 

نظر خود را بنویسید

avatar