نسخه کامپیوترهای شخصی بازی PES یک افتضاح است !

نسخه کامپیوترهای شخصی بازی PES یک افتضاح است !

چند روز پیش بود که بازی PES 2017 برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی عرضه شد. نسخه کنسولی آن با استقبال بسیار خوبی روبه رو شد اما نسخه PC همچنان با کم لطفی سازندگان دست و پنجه نرم می کند و کیفیتی در حد و اندازه های این بازی ندارد. این بی کیفیتی به جایی رسیده که بسیاری از طرفداران از آن شاکی شده اند.

همان طور که گفتیم، PES 2107 امسال که بر روی کنسول های نسل هشتم منتشر شد بسیار عالی کار شده و موفق به کسب متای ۸۹ از از وبسایت Metacritics شده که بسیار خوب است. طرفداران این بازی در پلتفرم PC منتظر درخشش این بازی در PC هم بودند که انتظار آنها اصلا براورده نشد.

کیفیت نسخه PC را می توان به نسلی میان نسل هفت و هشت نسبت داد که برای شرکت و بازیی به بزرگی و محبوبی PES افتضاح است. کاربران هم این اعتراض و ناراحتی از نسخه PC را در شبکه استیم اعلام کرده اند! یکی از کاربران نوشت:

من واقعا سری جدید بازی PES را دوست دارم اما باید بگویم حقیقت این است که گرافیک بازی همان گرافیک سال ۲۰۱۵ می‌باشد و تغییری ایجاد نشده‌است.

 

با توجه به نقدهایی که درباره بازی PES 2017 صورت گرفته‌است می‌توان گفت بازی از نظر گیم‌پلی رشد خوبی داشته‌است اما از نظر کیفیت گرافیک نتوانسته انتظارها را برآورده کند. به نظر می‌رسد بار دیگر مادسازان عزیز باید جور افزایش گرافیکی بازی را در نسخه رایانه‌های شخصی به دوش بکشند! بهتر است کونامی از خیر عرضه چنین بازیی بر روی PC بگذرد تا بیشتر از این طرفداران این بازی را ناراحت و عصبانی نکند. چرا که رقیب دیرینه اش FIFA، برای PC یک بازی در حد و اندازه های نسل هشتم عرضه می کند. باید منتظر عرضه FIFA 17 در ۶ مهر باشیم تا ببینیم کدام یک از این دو بازی برنده امسال خواهند بود.


نظر خود را بنویسید

avatar