غافلگیر شدن شرکت سونی از تعداد پیش خریدهای کنسول پلی استیشن ۴ پرو در انگلستان

غافلگیر شدن شرکت سونی از تعداد پیش خریدهای کنسول پلی استیشن ۴ پرو در انگلستان

ظاهرا شرکت سونی با آگاه شدن از میزان پیش خریدهای کنسول پلی استیشن ۴ پرو غافلگیر شده. به گفته جیم رایان آنهار نمی توانند فعلا این آمار را با کسی به اشتراک گذارند اما به خودشان به شدت غافلگیر شده اند. وی همچنین درباره تعداد افرادی که کنسول پلی استیشن ۴ پرو را در کشور انگلستان پیش خرید کرده اند صحبت کرده که در ادامه ملاحضه می کنید:

قبل از اینکه بخواهم با شما این گفت‌وگو را داشته باشم، به من گفته شد میزان پیش‌خرید پلی‌استیشن ۴ پرو در بریتانیا بسیار خوب به‌نظر می‌رسد. در حال حاضر نمی‌توانم به شما عددی را بگویم اما غافل‌گیر شده‌ام. ما در زمان عرضه این کنسول، موجود قابل توجهی در انبار خواهیم داشت و تا کریسمس ادامه می‌دهیم. نمی‌توانم به شما بگویم که آیا این میزان از موجودی‌ها کافی هستند یا خیر اما به یاد دارم چنین بحثی را راجع به پلی‌استیشن وی‌آر هم داشتیم و در رابطه با آن هم نمی‌توانم پاسخی دهم.

 

وی از بازار هدف پلی استیشن ۴ پرو هم صحبت کرد. طبق گفته های او، کسانی که دارای تلویزیون ۴K هستند بازار هدف سونی برای کنسول پرو بوده اند. وی آماری هم از میزان فروش تلویزیون های ۴K داد. در سال ۲۰۱۶ ۵۰ میلیون نفر صاحب یک تلویزیون ۴K خواهند شد که البته تمام آن ها یک کنسول پرو تهیه نخواهند کرد:

بله و خیر. پیشگامانی وجود خواهند داشت که به‌سادگی خواهان جدیدترین و بهترین‌ها از پلی‌استیشن هستند و این فرصتی است تا از تجربه گیمینگ بهبود یافته لذت ببرند اما به همان اندازه، ۵۰ میلیون نفر در سال ۲۰۱۶ یک تلویزیون ۴K به‌دست می‌آورند. مقدار قابل توجهی از پلی‌استیشن ۴ پرو را این افراد تهیه می‌کنند و آن‌ها احتمال دارد جزء دارندگان فعلی پلی‌استیشن ۴ باشند یا شاید هم خیر.

 

کنسول پلی استیشن ۴ پرو نسخه بهبود یافته پلی استیشن ۴ است که ار رزولوشن ۴K و HDR پشتیبانی می کند. قیمت این کنسول ۴۰۰ دلار است و زودتر از کنسول اسکورپیو به بازار عرضه خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar