اپلیکیشن پیام رسان گوگل با نام Allo را همین حالا دانلود کنید

اپلیکیشن پیام رسان گوگل با نام Allo را همین حالا دانلود کنید

تاکنون کسانی که از سیستم عامل ios به سیستم عامل اندروید روی می آوردند، کمبود اپلیکیشن های پیام رسان و تماس تصویری اختصاصی ای مانند imessage و facetime را احساس می کردند.

خوشبختانه گوگل با رونمایی از اپلیکیشن های اختصاصی اش این احساس کمبود را در گوشی های اندرویدی جبران کرد. چندی پیش گوگل از اپلیکیشن اختصاصی تماس تصویری اش با نام Dou رونمایی کرد و به تازگی اپلیکیشن Allo را که یک پیام رسان است نیز معرفی کرد.

اپلیکیشن Allo امکان ارسال پیام، استیکر، عکس و نقاشی را دارد و این اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم ios و اندروید در دسترس خواهد بود. این کار گوگل که اپیلیکیشن Allo را در اختیار کاربران ios نیز قرار می دهد، قدمی برای محبوبیت و افزایش کاربران این اپلیکیشن است. در مقابل به خاطر بیاورید که اپل از ارائه imessage به کاربران اندروید خودداری کرد.

اپلیکیشن Allo از دستیار صوتی هم پشتیبانی  می کند و به جای تایپ کردن این امکان وجود دارد تا صحبت های شما را تبدیل به متن کند. گوگل در این اپلیکیشن، برای کسانی که به امنیت خیلی اهمیت می دهند، حالتی را هم قرار داده است تا کاربران بتوانند بصورت خصوصی و رمزنگاری شده به پیام رسانی بپردازند.

dl dl

منبع: techradar.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar