بازی Firewatch هم اکنون برای کنسول اکس باکس وان در دسترس است

بازی Firewatch هم اکنون برای کنسول اکس باکس وان در دسترس است

در سال جدید بازی های بزرگی معرفی و عرضه خواهند شد، به طوری که شاید کار برای بازی های مستقل و کوچک سخت شود. یکی از این عناون مستقل، بازی Firewatch است که شما در این بازی نقش یک جنگلبان را ایفا خواهید کرد.

این بازی چند ماه پیش بر روی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد. اگر دارای کنسول اکس باکس وان هستید، هم اکنون می توانید این بازی را دانلود نمایید. Firewatch درحال حاضر با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار آماده‌ی خریداری برروی ایکس‌باکس‌وان است و البته ساکنان انگلستان باید تا ۹ روز دیگر یعنی ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) برای عرضه‌ی بازی در این منطقه صبر کنند. اگر جزو کسانی هستید که اطلاعات زیادی از Firewatch ندارید، می‌توانید خلاصه‌ای را درباره‌اش  مطالعه کنید:

Firewatch یک عنوان تک‌نفره‌ی اول‌شخص است که شما را در بیابان Wyoming قرار داده و وقایع آن در سال ۱۹۸۹ رخ می‌دهد. شما در نقش مردی با نام Henry حضور خواهید داشت که از زندگی بی‌نظمش دوری کرده و حال به آتش‌بانی در بیابان Wyoming تبدیل شده است. کار شما، ایستادن برروی کوه جهت محافظت از بیابان دربرار آتش است و باید حواس‌تان به آن باشد و همه گرما و خشکی تابستان را احساس می‌کنند. سرپرست شما، زنی به‌نام Delilah است که از طریق رادیو با شما ارتباط برقرار می‌کند – تنها مخاطب‌تان در دنیایی که پشت سر گذاشته‌اید. اما وقتی چیز عجیبی شما را از برج مراقبت به بیرون می‌کشد، محیط وحشی و ناشناخته‌ای را اکتشاف خواهید کرد، با پرسش‌ها و انتخابات مختلف مواجه خواهید شد یا تنها رابطه‌ی معنی‌دار و مهم‌تان را نابود می‌کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar