بازی FIFA 17 هم اکنون برای مشترکین EA/Origin Access در دسترس می باشد

بازی FIFA 17 هم اکنون برای مشترکین EA/Origin Access در دسترس می باشد

همه می دانیم که نسخه کامل بازی FIFA 17 در تاریخ ششم مهر عرضه خواهد شد. نسخه دموی این بازی هم با حجم ۸ گیگابایت، یک هفته ای است که در دسترس گیمرها است. اما اگر شما مشترک EA/Origin Access هستید، می توانید این بازی را امروز تجربه کنید.در ادامه مطلب همراه ما باشید.

همان طور که گفتیم، مشترکین EA/Origin Access می توانند از امروز این بازی مورد انتظار را تجربه کنند. اما تنها ۱۰ ساعت ! پس می توانید این ۱۰ ساعت را در ۴ روز استفاده کنید تا دوباره تا انتشار بازی صبر نکنید. اگر مشترک EA/Origin Access هستید و این بازی را زودتر دانلود کردید، مطمئن شوید که زمانی که بازی کردنتان تمام شد، بازی را کاملا ببندید تا تایمر بازی تمام نشود.

البته لازم نیست نگران شوید. چرا که تمام پیشرفت و ذخیره سازی های شما در این نسخه، پس از عرضه رسمی بازی بازهم در دسترس شما خواهد بود. مشترکین EA/Origin Access می توانند این بازی را با تخفیف ۱۰ درصدی بازی را خریداری کنند. یعنی قیمت تمام شده برای مشترکین EA/Origin Access، تقریبا ۵۴ دلار خواهد بود.

اگر هم می توانید تا عرضه رسمی بازی صبر کنید، بهتر است تا ۴ روز دیگر هم نسخه دموی بازی را استفاده کنید تا بازی عرضه شود. نمرات فیفا هم منتشر شده که نشان می دهد باید منتظر یک بازی خیلی خوب باشیم. فیفا ۱۷ شامل بخش داستانی جدید، موتور گرافیکی فراستبایت و بخش های بسیار دیگری است.

رقیب فیفا، PES هم با متای ۸۷ و نقد مثبت منتقدین نشان داد که واقعا دچار تحول شده. جدا از اینکه FIFA دوست دارید یا PES، امسال سال بسیار خوبی برای طرفداران فوتبال است. چراکه هر دو بازی فوتبال با نوآوری های بسیاری بازگشته اند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar