نسخه جدید Assassin’s Creed قرار است انقلاب جدیدی در این سری باشد

نسخه جدید Assassin’s Creed قرار است انقلاب جدیدی در این سری باشد

قطعا یکی از بهترین و خاطره انگیزترین بازی ها، Assassin’s Creed بود. خصوصا جند سری اول این بازی. اما چند نسخه آخر این بازی به خاطر کم کاری یوبیسافت، پر از باگ بوده و انتظارات را براورده نکرد. حال، شرکت یوبیسافت، تصمیم گرفت درسال ۲۰۱۶ عنوانی از این سری عرضه نکند تا بتواند گیم‌پلی بازی را متحول کند. مدیرعامل یوبیسافت به انقلابی بودن این نسخه اشاره می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

ایو گلیموت که مدیرعامل شرکت یوبیسافت است، به انقلابی بودن جدیدترین نسخه سری Assassin’s Creed اشاره داشت. وی در مورد نسخه جدید این سری که احتمالا Empire نام دارد، اعلام کرد که قرار است Assassin’s Creed را متحول کرده و اینکه آن‌ها وقت بسیاری را برای این امر صرف کرده اند. او در مصاحبه اش به وبسایت Gamespot چنین گفت:

چیزی که ما در توسعه Assassin’s Creed بعدی مشاهده کردیم، این بود که این سری توانایی وارد شدن به مرحله بالاتر و بهتری را دارد. پس تصمیم گرفتیم هرچقدر زمان نیاز دارد، صرف این بازی جدید کنیم تا تجربه خارق‌العاده‌ای را برای گیمر به ارمغان بیاورد. زمان دادن به این بازی مشکلی ایجاد نکرد چرا که شرکت دارای بازی‌های دیگری نیز بود. پتانسیل فوق‌العاده‌ای در این سری وجود دارد تا بتواند آن را بیش از پیش عالی کند پس ما تصمیم گرفتیم با دادن زمان بیشتر مدل بازی را تغییر و با تجربه‌ای زیبا‌تر بازگردیم.

 

در ادامه گلیموت به این نکته اشاره کرد که بازی در زمانی عرضه می‌شود، که آماده است. سپس از او پرسیده شد که آیا این زمان سال ۲۰۱۷ است؟ در پاسخ او چنین گفت که تاریخ عرضه Assassin’s Creed جدید مطلقا سال ۲۰۱۷ نبوده و هرزمان که بازی به اوج پتانسیل خود برسد، منتشر می‌شود. با این که هیچ بازی Assassin’s Creedای در این سال منتشر نشده، اما فیلمی که از این بازی ساخته شده در سال ۲۰۱۶ اکران خواهد شد. ظاهرا نسخه جدید بازی قرار است تحولی در این سری ایجاد کند و امیدواریم که فقط هایپ نباشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar