بسیاری از گیمرها برای دانلود بازی FIFA 17 دچار مشکل شده اند

بسیاری از گیمرها برای دانلود بازی FIFA 17 دچار مشکل شده اند

بازی FIFA 17 بالاخره دیروز به صورت رسمی منتشر شد. حجم این بازی به صورت تقریبی حدود ۳۵ گیگابایت است که برای یک بازی فوتبال بسیار بالاست. بسیاری از گیمرها هم به خرید بازی ها به صورت دیجیتالی روی آورده اند. اما دانلود کردن از سرورهای سونی همیشه مشکلات خاص خود را داشته و در مورد بازی FIFA 17، این مشکلات بدتر هم شده.

بسیاری از افراد در هنگام دانلود کردن این بازی با افت سرعت همراه شده اند. این مشکل تا جایی پیش رفته که بسیاری آن را در فروم های شرکت EA هم مطرح کرده اند. با توجه به حجم بالای این بازی ( ۳۲ تا ۴۴ گیگابایت در کنسول پلی استیشن ۴ و حجم ۳۹ تا ۴۰ گیگابایتی در کنسول اکس باکس وان)، اگر سرعت سرورهای سونی یا EA دچار افت شود، ممکن است زمان دانلود بازی بسیار طولانی شود. این تاخیر برای کسانی که این بازی را پیش خرید کرده اند و دوست دارند بازی را زودتر تجربه کنند اصلا مناسب نیست.

همان طور که گفتیم، کاربران مشکلاتشان را در فروم EA Sports مطرح کرده اند که بسیاری از این ‘مشکلات’ شاید برای ما ایرانی ها بسیار خنده دار باشد. بعضی از کاربران موفق شده اند که تمام بازی را فقط در ۱ ساعت دانلود کنند. کاربری که شکایت کرده می گوید بازی ۵ ساعت طول کشیده تا دانلود شود. به هر حال ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر بازی را به صورت دیجیتالی خریداری کرده اید، دیتای بازی را جداگانه تهیه کنید تا بتوانید بازی را به موقع تجربه کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar