Galaxy On8 با صفحه نمایش AMOLED و پردازنده ۸ هسته ای معرفی شد

Galaxy On8 با صفحه نمایش AMOLED و پردازنده ۸ هسته ای معرفی شد

سامسونگ آخر هفته ای که گذشت گوشی Samsung Galaxy On8 را معرفی کرد، یک اسمارت فون شیک و قوی که هدفش بازار آسیا می باشد. امروز سامسونگ جزئیات و قیمت این گوشی را اعلام کرد و گفت که از این گوشی در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) رونمایی خواهد شد.

Galaxy On8 مجهز به صفحه نمایش AMOLED که اندازه آن ۵٫۵ اینچ بوده و رزولوشن آن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ می باشد. در این گوشی از پردازنده هشت هسته ای Exynos 7580 استفاده شده و ۳ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفت شده است. Galaxy On8 دارای دو درگاه سیم کارت بوده و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است که از طریق microSD قابل ارتقاء تا ۲۶۵ گیگابایت می باشد. سیستم عامل این گوشی اندروید ۶٫۰ مارشمالو می باشد.

Galaxy On8، دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش LED دارد. دیافراگم آن f/1.9 بوده و باکیفیت ۱۰۸۰ فیلمبرداری می کند. دوربین جلوی آن برای گرفتن سلفی ۵ مگاپیکسلی می باشد. این گوشی از شبکه ۴G پشتیبانی می کند و ظرفیت باتری آن ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد.

قیمت Galaxy On8 چقدر است؟ از این گوشی در روز یکشنبه دوم اکتبر (۱۱ مهر)، در هند رونمایی خواهد شد و قیمت آن ۲۴۰ دلار (تقریبا ۸۴۰ هزار تومان) می باشد. این قیمت برای بازار هند می باشد و ممکن است درصورت صادر شدن به کشورهای دیگر قیمت آن افزایش یابد.

در ادامه تصاویری از این گوشی را می توانید مشاهده کنید.

samsung-galaxy-on8-3

samsung-galaxy-on8

منبع : phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar