۱۳ آبان منتظر معرفی پرچمداری جدید از هواوی باشید؛ احتمالا Mate 9 در راه است!

۱۳ آبان منتظر معرفی پرچمداری جدید از هواوی باشید؛ احتمالا Mate 9 در راه است!

امروز هواوی به طور رسمی دعوت نامه های کنفرانسی در روز ۳ نوامبر(۱۳ آبان) را پخش کرد. در این کنفرانس که در شهر مونیخ آلمان برگزار خواهد شد، هواوی از یک گوشی رده بالای جدید رونمایی خواهد کرد. هواوی جزئیات این کنفرانس را اعلام نکرد و بطور مستقیم عنوان نکرد تا قصد رونمایی از چه گوشی ای دارد، اما پیش بینی می شود با Mate 9 در این کنفرانس شگفت زده شویم.

طبق چیزی که از گوشی Mate 8(گوشی ای با صفحه نمایش ۶ اینچی) هواوی دیدیم، احتمالا گوشی هواوی Mate 9 یک گوشی بزرگ رده بالا خواهد بود.

پیش بینی می شود گوشی هواوی Mate 9 یک گوشی ۵٫۹ اینچی ۱۴۴۰*۲۵۶۰ پیکسل با بدنه ای فلزی و دوربین دوگانه باشد. همچنین انتظار می رود این گوشی مجهز به پردازنده هشت هسته ای HiSilicon Kirin 960 با رم ۶ گیگابایتی باشد. احتمالا شاهد یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت نیز در این گوشی باشیم.

گوشی Mate 8 به خاطر طراحی زیبا و عمر باتری خوبش یک گوشی محبوب بود، اما صفحه نمایش، رابط کاربری و دوربینش خیلی برای کاربران خوشایند نبود. امیدواریم که این کمبود ها در گوشی Mate 9 جبران شود و با یک گوشی تمام عیار روبرو باشیم. تصاویر منتشر شده احتمالی (غیر رسمی) Mate 9 را در زیر مشاهده کنید.

۲ ۴ ۳

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar