آخرین بسته call of duty: black ops 3 در دسترس کاربران قرار می گیرد

آخرین بسته call of duty: black ops 3 در دسترس کاربران قرار می گیرد

بالاخرهآخرین بسته call of duty: black ops 3 با نام Salvation در تاریخ ۱۵ مهر (۶ اکتبر) در دسترس کاربران کامپیوترهای شخصی و اکس باکس وان قرار خواهد گرفت. این بسته شامل نقشه های جدید برای بخش چند نفره می باشد. تعداد این نقشه ها ۴ عدد بوده و یک مدل جدید از سیتادل و میکرو خواهد بود. نام نقشه دیگر این بسته اوتلا نام دارد و همان طور که از نامش پیداست، مدلی وسترن مانند دارد.

این نقشه مدلی بازسازی شده از Black Ops 2 است. نقشه Rupture هم مدلی بازسازی شده از بازی World at War است که در این بسته موجود است. برای حالت زامبی هم، بسته Salvation موجود است که یک مرحله به نام Revelations به بازی اضافه خواهد کرد. در این مرحله که آخرین مرحله این بخش است، شخصیت های اصلی بالاخره هویت دکتر مانتی را کشف می کنند.

بسته Salvation شامل DLC Pass بازی black ops 3 است که ۵۰ دلار قیمت دارد اما به تنهایی می توانید آن را به قیمت ۱۵ دلار خریداری نمایید. این بسته ابتدا برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شده بود که دلیل آن هم قرارداد بین دو شرکت سونی و اکتیویژن بود. بسته های گسترش دهنده قبلی این بازی، Awakening، Eclipse و Descent عرضه شده بودند که همه آنها شامل این DLC Pass 50 دلاری می شوند.

نسخه جدید بازی Call of duty، infinite warfare نام دارد که در تاریخ ۱۴ آبان منتشر خواهد شد و در صورتی که نسخه ۸۰ دلاری بازی را تهیه کنید، نسخه بازسازی شده cod: modern warfare را هم بدست خواهید آورد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar