اپل در حال مذاکره با کمپانی شارپ برای تامین نمایشگر آیفون های ۲۰۱۷ است

اپل در حال مذاکره با کمپانی شارپ برای تامین نمایشگر آیفون های ۲۰۱۷ است

هنوز یک ماه از رونمایی آیفون ۷ و ۷ پلاس اپل نگذشته که خبرها و شایعات برای آیفون ۲۰۱۷ که احتمالا آیفون ۸ نام دارد شروع شده اند. طبق شایعات اخیر آیفون ۸ احتمالا به صفحه نمایش OLED مجهز است و شارپ یکی از تامین کننده های احتمالی می باشد.

بر اساس گزارش  بلومبرگ اپل و شارپ هم اکنون در حال مذاکره و توافق برای نمایشگرهای OLED آیفون سال ۲۰۱۷ هستند. طبق این گزارشات شارپ احتمالا یکی از تامین کنندگان اصلی آیفون های بعدی اپل است. البته اپل همیشه برای تامین قطعاتش با کمپانی های زیادی مذاکره می کند و مشخص نیست که مذاکره با شارپ قطعی شود یا در نهایت اپل برای تامین نمایشگرهایش به کمپانی های دیگری نظیر سامسونگ، الجی یا کمپانی های ژاپنی روی آورد.

اگر شایعات را درست فرض کنیم، آیفون سال ۲۰۱۷ اولین آیفون اپل با نمایشگر OLED خواهد بود. تاکنون تنها محصول اپل که مجهز به نمایشگر OLED بوده، اپل واچ بوده، اما شایعات گفته اند که احتمالا صفحه نمایش OLED به مکبوک پرو های امسال اپل هم راه پیدا می کند.

به هر حال پیشنهاد میکنیم مطالبی از این دسته را با عینک تردید نگاه کنید. اگر شایعات درست یا حتی اشتباه باشند، امیدواریم حداقل در آیفون بعدی اپل حتما یک تغییر ظاهری بزرگ ببینیم.

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar