بازی Gears of war 4 نیازی به بروزرسانی گرافیکی نخواهد داشت

بازی Gears of war 4 نیازی به بروزرسانی گرافیکی نخواهد داشت

مدت زمان زیادی تا عرضه بازی Gears of war 4 نمانده است. همه می دانیم که پروژه اسکورپیو که اسم رمز کنسول جدید مایکروسافت است، سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. این کنسول بسیار قدرتمند بوده و از رزولوشن ۴K پشتیبانی می کند. بازی های کنونی که قرار است برای کنسول های جدید مایکروسافت و سونی منتشر شوند، با یک بروزرسانی عرضه خواهند شد تا بتوانند از رزولوشن ۴K و HDR پشتیبانی کنند.

اما ظاهرا بازی مورد انتظار gears of war 4 هیچ نیازی به بروزرسانی نخواهد داشت. طی مصاحبه ای با کارگردان این بازی هم تایید شد که این بازی هیچ نیازی به بروزرسان نخواهد داشت. وی گفت:

Gears Of War 4 از پایه طوری توسعه داده شده است که بتواند براساس قدرت دستگاه موردنظر، تجربه گرافیکی متفاوتی عرضه نماید. چه دستگاه شما ایکس‌باکس وان باشد، چه پروژه اسکورپیو و یا بهترین رایانه‌شخصی بازار، Gears Of War 4 آماده ارائه بهترین تجربه ممکن برروی پلتفرم‌های متفاوت است.

 

وی در ادامه این توضیح را داد که آنها این امکان را با استفاده از Universal Windows Platform بدست آورده اند. این قابلیت به کاربران مایکروسافتی این اجازه را می دهد که اگر بازیی را روی یک پلتفرم مایکروسافت خریدند، نسخه دیگر آن را به صورت رایگان دریافت کنند:

با ساخت اکوسیستم پلتفرم‌های مایکروسافت، شما با خرید یک بازی نسخه دیگر آن را برروی پلتفرم دیگر مایکروسافت دریافت می‌کنید و حال با توجه به سخت افزاری که استفاده می‌کنید، بهترین تجربه ممکن را دریافت کرده و از بازی لذت میبرید.

 

این بازی طبق برنامه ریزی Gears of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر ماه) برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی جزو برنامه Xbox Play Anywhere است که همان طور که در بالا اشاره کردیم، قابلیتی است که با کاربران مایکروسافتی این اجازه را می دهد که اگر بازیی را روی یک پلتفرم مایکروسافت خریدند، نسخه دیگر آن را به صورت رایگان دریافت کنند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar