احتمالا بازی God of War، نسخه دمو نخواهد داشت! تاریخ عرضه هنوز مشخص نیست!

احتمالا بازی God of War، نسخه دمو نخواهد داشت! تاریخ عرضه هنوز مشخص نیست!

قطعا مورد انتظارترین عنوان انحصاری سونی، God Of War جدید خواهد بود. بازی که قطعا از تمام توان کنسول نسل هشتمی سونی، پلی استیشن ۴ استفاده خواهد کرد. این بازی با تغییرات بسیاری همراه بوده و از عناوینی مانند The Last of Us ،ICO ،Prince of Persia و The Legend of Zelda الهام می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر، همراه ما باشید!

این که بفهمیم این مسیر تازه، بازی را به کجا پیش خواهد برد، بسیار جالب خواهد بود. همچنین که در این قسمت، بازی حول کریتوس و پسرش دنبال می شود که به نحوی کریتوس قصد دارد تا به وی هنر رزم را آموزش دهد. هر از گاهی کوری بالروگ، کارگردان بازی در صفحه توئیترش صحبت هایی می کند. این صحبت ها یا مستقل هستند یا در پاسخ به جواب یکی از دنبال کنندگان وی! در آخرین پرسش و پاسخ، وی در جواب به یکی از کاربران که پرسیده بود آیا این بازی دمو دارد یا نه؟ پاسخ داد:

اگر قرار باشد دمویی برای God of War منتشر شود، تعداد زیادی نخواهند داشت و افزود کار برروی دمو از کار برروی بازی اصلی جدا است و زمان بیشتری می‌برد.

بالروگ همچنین اعلام کرد که دلیل اینکه اخبار کمی درباره این بازی منتشر می شود، این است که سازندگان در حال کار بر روی بازی هستند تا بتوانند بیشتر درباره آن به طرفداران اطلاعات دهند. با اینکه بازی از نظر تکمیل شدن پیشرفت خوبی داشته، اما تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نیست. بالروگ یک نکته را با قاطعیت بیان کرد و آن هم این بود که بازی به راحتی بر روی پلی استیشن ۴ اجرا می شود و نیازی به خریدن یک پلی استیشن ۴ پرو نیست.

نسخه جدید God Of War با همین نام و در تاریخی نامشخص عرضه خواهد شد. بسیاری این تاریخ را سال ۲۰۱۷ می دانند. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر، آن را در اختیار شما می گذاریم.


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar