هارد اکسترنال جدید وسترن، جایگذین هاردهای معروف “مای پاسپورت” معرفی شد

هارد اکسترنال جدید وسترن، جایگذین هاردهای معروف “مای پاسپورت” معرفی شد

کمپانی وسترن دیجیتال، هارد اکسترنال های معروف مای پاسپورت و مای بوک را با ظاهری جذاب و رنگارنگ باز طراحی کرد. در حالی که این روز ها شاهد هارد اکسترنال هایی با ظاهری تکراری و شبیه به هم هستیم، کمپانی وسترن دیجیتال امید دارد تا با ظاهری متفاوت خودش را از رقبایش متمایز کند.

هارد اکسترنال های جدید مای بوک و مای پاسپورت با ظاهری بامزه و مکعب مستطیل شکل به دو نیم تقسیم می شوند که قسمت بالایی آنها جنسی براق و یک دست دارد و نیمه پایینی آنها یک بافت جدی تر و محکم دارند. رنگ های جدید دیگر تمرکز وسترن برای طراحی هاردهای جدیدش بوده. هادر اکسترنال های جدید وسترن در رنگ های مشکی، زرد، قرمز، سفید و نارنجی طراحی شده اند.

۶zt4owdws2c3sxizvlh8y9-650-80

این طراحی جدید به لطف مشارکت وسترن با Fuseproject(طراح معروف) رخ داده است. در کنار ظاهری جذاب، وسترن اطمینان داده که هارد اکسترنال های جدیدش مانند همیشه از امنیت بالایی برخوردارند. کاربران می توانند با گذاشتن پسورد روی هارد ها توسط رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES از اطلاعاتشان محافظت کنند.

هارد های جدید وسترن با سیستم عامل های macOS، ویندوز ۱۰ و لینوکس سازگار هستند و جای نگرانی وجود ندارد. قیمت هارد جدید مای پاسپورت برای حافظه ۱ ترابایت ۷۹ دلار و قیمت مدل ۴ گیگابایتی هارد مای بوک نیز ۱۲۹ دلار می باشد.

منبع: techradar.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar