وقتی راکستار اشتهای ما را شدیدتر می کند! آیا RDR 2 در راه است؟!

وقتی راکستار اشتهای ما را شدیدتر می کند! آیا RDR 2 در راه است؟!

قطعا بازی Red dead Redemption 2، مورد انتظارترین بازی است که هنوز توسط راکستار معرفی نشده. بازیی که بسیاری منتظر نسخه دوم آن هستند. امروز شرکت راکستار، شاید بزرگترین نشانه را از وجود این بازی اعلام کرد. در ادامه با ما همراه باشید!

همان طور که گفتیم، شرکت راکستار بزرگترین نشانه از وجود این بازی را به ما نشان داد. راکستار عکسی در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد که همه از دیدن آن به وجد آمدند. آیا عکسی که در ادامه می بینید شما را به یاد چیزی نمی اندازد؟

 

RDR 2

اگر نسخه اول بازی Red Dead Redemption را تا به حال بازی کرده باشید، متوجه شباهت بسیار بالای عکس منتشر شده و کاور بازی خواهید شد. این عکس در صفحه توئیتر راکستار هم منتشر شده که باعث شده تا کاربران شروع به گمانه زنی در این باره کنند. در حالی که شرکت راکستار هنوز هیچ جزئیاتی در باره این بازی منتشر نکرده، اما می توان حدس زد که نسخه دوم این بازی بالاخره منتشر خواهد شد.

vpftatmlxmot5mktqdbstu-650-80

ناشر این بازی، Take Two هم طی بیانیه ای اعلام کرد که شرکت راکستار در حال کار بر روی یک پروژه بسیار جذاب است که در آینده منتشر خواهد شد. این شرکت همچنین اعلام کرد که بسته Biker برای بازی GTA V، جزو آخرین بسته هایی است که برای GTA V منتشر خواهد شد. بنابراین تیم سازنده تمرکز خود را روی نسخه دوم RDR 2 گذاشته اند. نسخه اول جزو بهترین بازی های نسل هفت بود. امیدواریم که نسخه دوم به زودی معرفی شود. چرا که راکستار از سال ۲۰۱۱ تا به حال، هیچ بازی بزرگی منتشر نکرده جز نسخه های Remaster شده.


 

نظر خود را بنویسید

avatar