ازین پس به همراه داشتن گلکسی نوت ۷ در هواپیما یک جرم محسوب می شود!

ازین پس به همراه داشتن گلکسی نوت ۷ در هواپیما یک جرم محسوب می شود!

همه از فجایع نوت ۷ آگاهیم. هفته گذشته هم اعلام شد که به همراه داشتن این گوشی در هواپیما ممنوع است. این تصمیم پس از بروز چند حادثه در هواپیما گرفته شد، که طی آن چند نوت ۷ در هواپیما شروع به دود کردن کردند.

اما هنوز هم محبوبیت این گوشی بسیار زیاد است و با وجود بروز حوادث زیاد، بسیاری هنوز نوت ۷ های خود را نگاه داشته اند. بنابراین طبق خبری که امروز منتشر شده، به همراه داشتن گلکسی نوت ۷ در هواپیما، یک جرم بسیار سنگین به حساب می آید. این تصمیم توسط سازمان هواپیمایی ایالات متحده اعلام شد و مسافرین را از به همراه داشتن نوت ۷ باز می دارد.

این قانون اشاره می کند که به همراه داشتن این گوشی چه در چمدان، چه همراه با خود فرد و یا به عنوان بار، کاملا غیر قانونی بوده و اگر مسافری هم به نحوی این گوشی را به همرا آورد، باید فورا آن را خاموش نماید. این قانون اضافه می کند که خطوط هوایی ملزم هستند تا در صورت مشاهده تخلف، اجازه پرواز به فرد خاطی را ندهند.

رعایت نکردن این قانون جریمه ای بالغ بر ۱۸۰٫۰۰۰$ خواهد داشت. به علاوه جریمه نقدی، متخلفین در صورت محکومیت، ممکن است تا به ۱۰ سال حبس هم محکوم شوند. شرکت سامسونگ به طور رسمی تولید گلکسی نوت ۷ را متوقف کرده و از دارندگان این گوشی درخواست می کند تا نوت ۷های خود را هر چه سریع تر به این شرکت بازگردانند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar