آتش گرفتن یک آیفون ۷، یک خودرو را به آتش کشید!

آتش گرفتن یک آیفون ۷، یک خودرو را به آتش کشید!

این روز ها در حال سپری کردن دوره عجیبی از گوشی هاش هوشمند هستیم. بعد از انفجارهای پی در پی گوشی نوت ۷ سامسونگ که در نهایت موجب توقف تولید و فروش آن شد، حالا نوبت آیفون های اپل رسیده تا در میدانی از جنس آتش با سامسونگ رقابت کنند! حالا اپلی که تا چند وقت پیش به بد اقبالی های سامسونگ میخندید، نگرانی های آتش گرفتن آیفون هایش گریبان گیرش شده است.

اخیرا شخصی به نام مت جونز اعلام کرده، در حالی که ماشینش را در ساحل پارک کرده بود تا به آموزش موج سواری برود، گوشی اش زیر لباس هایش در خودروی وی بوده. او زمانی که از موج سواری به سمت خودرویش باز میگردد، مشاهده می کند که دود سیاهی از خودرویش در حال بلند شدن است و داخل خودرویش به شدت داغ شده است.

به گفته آقای مت جونز او تنها ۷ روز از خریدن آیفون ۷ اش گذشته بود. همچنین او می گوید ضربه یا صدمه ای در این هفت روز به آیفونش وارد نشده و فقط از لوازم جانبی اصلی اپل استفاده کرده است. آقای مت جونز اعتقاد دارد که آتش گرفتن آیفون ۷ موجب این اتفاق شده است.

iphone-7-catches-fire-burns-a-car

iphone-7-catches-fire-burns-a-car1

قطعا با تصور اینکه ماشین مت جونز، زیر نور آفتاب در ساحل قرار داشت، به این فکر می افتیم که آفتاب مستقیم باعث داغ شدن و آتش گرفت آیفون ۷ شده، اما اگر واقعا لباس ها آیفون را پوشانده، پس چه دلیلی برای آتش سوزی آن وجود دارد؟!

اپل از این ماجرا خبر دارد و گفته اند در حال بررسی این موضوع هستیم. قبلا نیز در خبرهایی که در دیجی شو منتشر کرده بودیم، شاهد آتش گرفتن آیفون ۶ پلاس و آیفون ۷ دیگر نیز بودیم.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar