کمپینی برای انتشار Red Dead Redemption 2 روی PC تشکیل شده

کمپینی برای انتشار Red Dead Redemption 2 روی PC تشکیل شده

همان طور که حتما می دانید، راکستار بازی red dead redemption 2 را پاییز سال آینده منتشر خواهد کرد. اما شاید نکته ای که طرفداران پلتفرم PC را آزرده خاطر کرد، منتشر نشدن این بازی محبوب بر روی PC است. چرا که همانند نسخه اول آن، این بازی فقط بر روی کنسول های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت منتشر خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید!

تریلر این بازی دیروز منتشر شد که در آن محیط فوق العاده بازی به نمایش گذاشته شد. گرافیک بازی کاملا نشان می دهد که راکستار باز هم یک شاهکار خلق کرده که ارزش تجربه کردن دارد. اما طرفداران PC قادر نخواهند بود تا این بازی را تجربه کنند. البته ممکن است مانند GTA V، نسخه PC ماه ها و یا حتی یک سال پس از انتشار عرضه شود. PC داران اما، دست به کار شده اند و یک کمپین اعتراضی به راه انداخته اند تا شاید بتوانند کاری برای انتشار این بازی بر روی PC انحام دهند. در قسمتی از این بیانیه گفته شده:

ما از تجربه بازی red dead redemption محروم شدیم. لطفا این کار را برای red dead redemption 2 انجام ندهید!

 

هدف این کمپین رسیدن به تعداد امضای ۳۵۰۰۰ است که بسیار به این عدد نزدیک شده:

ما همیشه به بازی های شرکت شما علاقه داشتیم و شما را به عنوان یک استودیوی فوق العاده تحسین کرده ایم. ما از تجربه نسخه اول این بازی فوق العاده محروم شدیم. از شما خواهش داریم که چنین کاری را با نسخه دوم این بازی انجام ندهید. امیدواریم این کمپین بتواند سیاست راستار را برای منتشر نکردن این بازی بر روی PC تغییر داده تا ما بتوانیم این بازی فوق العاده را تجربه کنیم!


نظر خود را بنویسید

avatar