دیجی کالا، وبسایت جدیدش در صنعت مد و پوشاک را با نام دیجی استایل رسما معرفی کرد

دیجی کالا، وبسایت جدیدش در صنعت مد و پوشاک را با نام دیجی استایل رسما معرفی کرد

بی شک سایت دیجی کالا به عنوان یکی از بهترین وبسایت های فروشگاه اینترنتی، نقش بزرگی در فرهنگ سازی خرید اینترنتی و اعتماد سازی این روش خرید داشت. دیجی کالا که از سال ۸۵ با هدف فروش اینترنتی کالاهای دیجیتالی کارش را آغاز کرد، در سال های اخیر شعارش را تغییر داد و کالاهای غیر دیجیتال را هم به محصولاتش اضافه کرد.

اما محصولی که شاید خیلی ها در دیجی کالا انتظارش را می کشیدند، پوشاک بود. پوشاک دیجی کالا تا به امروز فقط محدود به پوشاک ورزشی بود و اگر کسی مایل به خرید پوشاک بصورت اینترنتی بود، باید به وبسایت های مطرح دیگر در این زمینه مانند بامیلو، شیکسون و مدیسه مراجعه می کرد.

روز گذشته دیجی کالا بصورت رسمی از وبسایت جدیدش با نام دیجی استایل به آدرس digistyle.com در صنعت مد و پوشاک رونمایی کرد. اینکه چرا دیجی کالا پوشاک را در دامنه دیجی کالا نگنجاند جای بحث دارد. متاسفانه انتظار ما از دیجی کالا بیشتر از وبسایتی شبیه به دیجی استایل بود. با ورود به دیجی استایل و انتخاب جنسیت خود می توانید به راحتی بین هزاران برند پوشاک جستوجو کنید و نیازی به گشت و گذار های خیابانی نیست، اما تجربه دوست داشتنی خرید اینترنتی در دیجی کالا در این وبسایت به چشم نمی خورد.

style1

بر خلاف کالاهایی که هم اکنون در وبسایت دیجی کالا به فروش می رسد، در حال حاضر خرید اینترنتی پوشاک در ایران آنطور که باید جا نیفتاده و دلیل آن را هم شما بهتر از ما می دانید. با اینکه سایز و جنس محصولات پوشیدنی در دیجی استایل به تفکیک ذکر شده است، اما اکثر کاربران تمایل دارند تا پوشاک را از نزدیک لمس کنند، بپوشند و آن را جلوی آینه امتحان کنند. البته دیجی استایل هم مانند وبسایت های دیگر فروش آنلاین پوشاک، این امکان را می دهد تا درصورتی که کالای خریداری شده را نپسندیدید، آن را پس دهید و هزینه آن به شما بازگشت داده می شود. اما به عقیده خیلی ها خرید از فروشگاه های فیزیکی در سطح شهر دیگر این دردسرها را ندارد.

دیجی استایل در باره تعویض پوشاک در صورتی که سایز کالا مناسب نباشد اینگونه نوشته:

– به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی و طبیعت خاص فروش پوشاک و کفش، برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی یا تعویض سایز مشتری می‌پذیرد در اولین فرصت و حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش، به خدمات پس از فروش دیجی استایل اطلاع دهد.

– درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

– لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

در حال حاضر محصولات دیجی استایل شامل پوشاک(مردانه، زنانه، بچه گانه)، کیف و کفش(مردانه، زنانه، بچه گانه)، پوشاک ورزشی و لوازم آرایشی می شود. موردی که شاید دیجی استایل را مانند دیجی کالا همه گیر و محبوب نکند، قیمت های محصولاتش هستند. اکثر محصولات دیجی استایل برند های مطرحی هستند که با توحه به قیمتشان، خرید آنها برای همه مقدور نیست.

دیجی استایل برای ترغیب خریداران شرایطی را در نظر گرفته است که قبلا شاهد آن در دیجی کالا بوده ایم. برای مثال تحویل رایگان خرید های بالای ۱۰۰ هزار تومان، ضمانت بازگشت وجه و تضمین اصل بودن کالا از جمله این شرایط هستند.

برای ورود به وبسایت دیجی استایل اینجا کلیک کنید. نظر شما در مورد وبسایت دیجی استایل و به طور کلی خرید اینترنتی پوشاک چیست؟ آیا دیجی کالا می تواند خرید اینترنتی پوشاک را هم مانند محصولات دیگر محبوب کند یا خیر؟ نظراتتان را در زیر این مطلب با ما در میان بگذارید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar