سامسونگ وعده داده تا با تلاش زیاد اعتماد مشتریانش را دوباره جلب کند

سامسونگ وعده داده تا با تلاش زیاد اعتماد مشتریانش را دوباره جلب کند

ماجرای نوت ۷ به پایان رسید و سامسونگ برای جمع آوری و بازگشت وجه مشتریان تمام تلاش خودش را کرد. اما چیزی که در این میان برنگشت، اعتماد مشتریان به سامسونگ بود. سامسونگ نه تنها در ماجرای نوت ۷، ضرر مالی بسیاری را متحمل شد، بلکه برند این کمپانی هم خدشه دار شد و آبروی چندین ساله آنها زیر سوال رفت.

یکی از مدیران ارشد این کمپانی کره ای می گوید:

ما در حال بررسی تمامی ابعاد محصول شکست خورده مان هستیم و با اعتماد به نفس کامل می گوییم که می دانیم مشکل از کجا نشات گرفته است. ما به سختی در تلاش هستیم تا مشکلاتی ازین قبیل را به صفر برسانیم، اعتماد مصرف کنندگان، مشتریان، دولت و اپراتورها را بدست آوریم و دوباره برندمان را بسازیم.

همانطور که درجریان هستید، پرچمدار بعدی سامسونگ با نام گلکسی اس ۸ در هشتم اسفند ماه رونمایی می شود. گلکسی اس ۸ اولین گوشی رده بالای سامسونگ بعد از فاجعه نوت ۷ می باشد و این محصول می تواند قدمی مهم برای خوشحال کردن و جذب دوباره مشتریان باشد. روز های گذشته، شایعاتی پیرامون این محصول منتشر شد مبنی بر اینکه گلکسی اس ۸ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰، دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت نوری  خواهد بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar