در چند سال اخیر، حداقل ۱۰ میلیون کاربر از گوشی های اندرویدی به آیفون کوچ کرده اند!

در چند سال اخیر، حداقل ۱۰ میلیون کاربر از گوشی های اندرویدی به آیفون کوچ کرده اند!

گوشی های اندرویدی در بازار گوشی های هوشمند، وسیع ترین استفاده و تنوع را دارند(البته بیشترین سود کماکان توسط اپل از فروش آیفون ها می باشد). هر دو کمپانی اپل و گوگل در سال های اخیر آمار زیادی را منتشر کرده اند مبنی بر اینکه کاربران به سیستم عامل دیگری گوشی کرده اند. اما بر اساس آخرین آمار که از یک اپلیکیشن در گوگل پلی نشات می گیرد، در چند سال اخیر، حداقل ۱۰ میلیون کاربر به سیستم عامل iOS روی آورده اند.

این آمار توسط اپلیکیشن Move to iOS منتشر شده است. این اپلیکیشن کارش راحت کردن مهاجرت کاربران اندرویدی به آیفون های اپل می باشد و انتقال برنامه ها و اطلاعات را برای کاربران راحت می کند. کمپانی اپل در این چند سال تلاش زیادی کرده است تا با راحت کردن انتقال تصاویر، فیلم ها، شماره ها و … به آیفون، کاربران بیشتری را جذب کند و به نظر این تلاش اپلی ها موفق هم بوده است.

طبق یک گزارش، اکتبر سال ۲۰۱۵، یک تا پنج میلیون کاربر اندرویدی این برنامه(Move to ios) را روی گوشی هوشمندشان نصب کرده بودند. حال با گذشت کمتر از یک سال این آمار به ۱۰ تا ۵۰ میلیون افزایش یافته است. اگر خیلی دست کم بگیریم و عدد کم را تعداد مهاجرت ها به آیفون بدانیم، بیش از ۱۰ میلیون کاربر در یکی دو سال گذشته به آیفون های اپل مهاجرت کرده اند.

اگر شما هم به این اپلیکیشن نیاز دارید و می خواهید از اندروید به iOS بروید پیشنهاد میکنیم اپلیکیشن Move to iOS را از لینک زیر دانلود کنید.

dl

move-to-ios-now-has-10-million-to-50-million-installations from-1-to-5-million-installations

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar