بازی No Man’s Sky ،جایگاه اصلی خود را پیدا خواهد کرد

بازی No Man’s Sky ،جایگاه اصلی خود را پیدا خواهد کرد

مدیر بخش سرگرمی های شرکت سونی، شان لیدن اعلام کرد که هنوز هم به بازی No Man’s Sky و استودیوی سازنده آن، هلو گیمز، ایمان دارد. این بازی پس از انتشار با نظرات مختلفی مواجه شد و بسیاری از آن ناراضی بودند. چرا که بازی پر از مشکلات و باگ بود. بسیاری از گیمرها نسخه های خریداری شده خود را به استیم پس دادند. اما لیدن هنوز هم معتقد است که استودیوی سازنده این بازی، کار بسیار بزرگی را انجام داده و No Man’s Sky ایده ای بسیار جذاب دارد. وی معتقد است که با گذر زمان، این بازی و استودیوی Hello Games جایگاه خود را خواهند یافت. برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید!

وی طی یک مصاحبه این صحبت ها را بیان کرد که به کارگردان بازی کاملا ایمان دارد:

ایده ای که پشت بازی No Man’s Sky بود فوق العاده و منحصر بفرد است و تا به حال چنین بازی ساخته نشده بود. خود این امر نشان دهنده این است که این استودیو چقدر جاه طلب است. شاید پروژه آن طور که باید و شاید پیش نرفت اما هلو گیمز هنوز هم در حال تلاش است تا مشکلات این بازی را برطرف کرده تا بازی به جایگاه اصلی خود بازگردد.

همان طور که در خبری آوردیم، در اکانت توئیتر استودیوی هلوگیمز که هک شده بود، توئیتی منتشر شد مبنی بر اینکه انتشار این بازی از همان ابتدا هم یک اشتباه بود. اما حساب توئیتر این استودیو باز هم به حالت عادی بازگشته است. با اینکه این بازی عرضه ای نا امید کننده داشت، اما ایده ای خاص پشت این بازی بود و تجربه خاصی را برای گیمرها می توانست به ارمغان بیاورد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar