سامسونگ گلکسی اس ۸ ممکن است دیرتر معرفی شود…

سامسونگ گلکسی اس ۸ ممکن است دیرتر معرفی شود…

سامسونگ گلکسی اس ۸ می تواند سر و صدای زیادی به پا کند، یک منبع آگاه اعلام کرد که سامسونگ در حال کار روی طراحی و دستیار صوتی جدیدش است. با این حال این ویژگی نیاز به زمان بیشتری برای بهره برداری دارد و ممکن است باعث شود که با کمی تاخیر گلکسی اس ۸ معرفی شود.

بر اساس گفته های وال استریت ژورنال، به جای اینکه سامسونگ از گلکسی اس ۸ در کنگره جهانی موبایل که در بهمن ماه برگزار می شود رونمایی کند، احتمالا فروردین ماه این گوشی را معرفی خواهد کرد.

سامسونگ در حال کار روی نمونه های اولیه اس ۸ می باشد و بیشتر تمرکز کن روی دستیار هوشمندی است که با استفاده از هوش مصنوعی در حال راه اندازی آن است. دستیاری شبیه به دستیار گوگل و سیری که با فشار دادن یک دکمه اختصاصی فعال می شود. استفاده از دکمه اختصاصی می تواند باعث دسترسی سریع به این قسمت شود، همچنین این دکمه می تواند تنها دکمه دستگاه باشد و حسگر اثر انگشت خود را روی صفحه نمایش قرار دهد.

در حالی که نمونه های اولیه همیشه دستخوش تغییرات متعددی می باشد، این احتمال وجود دارد که آزمایش کلیدهای سامسونگ گلکسی اس ۸ تنها دلیل تاخیر در عرضه این گوشی نباشد. با توجه به فراخوان ناموق گلکسی نوت ۷، سامسونگ امیدواری زیادی به موفقیت پرچمدار آینده خود دارد. سامسونگ می خواهد که از نظر شهرت و سود فروش بتواند موفقیت خوبی را کسب کند.

سامسونگ هنوز مدعی است که هیچ ایده اشتباهی در مورد نوت ۷ نداشته است و گفته: تعجب میکنیم از مشکل بوجود آمده و در کل نوت ۷ گوشی امنی می باشد.

در این میان، بازار تلفن همراه بدون جایگزین نیست. ماه گذشته گوگل پیکسل با دستیار صوتی خود وارد بازار شد. با وجود این جانشین، دو گوشی گلکسی اس ۷ و اس۷ edge جزو بهترین گوشی های اندروید بوده اند و با دریافت نسخه جدید اندروید عملکرد آنها بهتر نیز خواهد شد.

اگر دستیار دیجیتال سامسونگ چیزی جدیدی نباشد، این تکنولوژی همیشه در آیفون بوده و صدای سیری هم برای همه آشناست. اخیرا کورتونا مایکروسافت، آمازون الکسا و دستیار گوگل پیکسل در یک نبرد هوش مصنوعی قرار گرفته اند و باید ببینیم که کدامیک در این رقابت پیروز خواهند شد.

منبع: techradar.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar