عذرخواهی تمام صفحه ای سامسونگ از کاربران خود در Wall Street Journal

عذرخواهی تمام صفحه ای سامسونگ از کاربران خود در Wall Street Journal

با هدف بدست آوردن اعتماد نسبی مشتریان، سامسونگ اقدام به انتشار بیانیه ای یک صفحه ای در سه روزنامه بزرگ آمریکا کرد. بعد از فجایعی که گوشی های گلکسی نوت ۷ برای این کمپانی به وجود آوردند، این کمپانی از طرق مختلف سعی کرد تا اعتماد از دست رفته مشتریان را دوباره بدست آورد. در آخرین اقدام، این شرکت بیانیه ای یک صفحه ای را در سه روزنامه کثیرالانتشار آمریکا، یعنی The Wall Street Journal، The New York Times و The Washington Post به چاپ رساند تا بتواند تا حدی اعتماد مشتریان را بدست آورد. در آخر هم، آقای Gregory Lee، مدیرعامل سامسونگ در آمریکای شمالی آن را امضا کرده است. متن کامل را از اینجا بخوانید!

بیانیه چاپ شده به شرح زیر است:

قسمت بسیار مهمی از بیانیه ماموریت ما، ارائه محصولاتی با بهترین کیفیت و امنیت به مشتریانمان است. طی اتفاقاتی که افتاد، نتوانستیم این ماموریت را برای مشتریامان تحقق بخشیم. از این بابت بسیار متاسفیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشکل و دلیل اصلی این حادثه را بیابیم. ما با سرعت تمام به جلو پیش خواهیم رفت اما برای یافتن پاسخ درست، نیاز به زمان داریم.

 

شرکت سامسونگ اعلام کرده که هنوز هم در حال بررسی دلیل این حادثه بوده و تمام پروسه تولید، سخت افزار و نرم افزار را بازبینی خواهد کرد. این شرکت همچنین مجبور شد تا ۲٫۸ میلیون واحد از ماشین های لباسشویی خود را هم جمع آوری کند. طبق گزارشات، ۳۴ مدل از ماشین های لباسشویی این کمپانی دچار مشکل، و تا به حال ۷۰۰ مورد شکایت از مشتریان دریافت شده است. این حوادث قطعا تاثیرات بسیار مخربی برای این شرکت کره ای داشته که ظاهرا هر روز هم بدتر می شود. به طور قطع، درصدی از مشتریان سامسونگ، به برندهای دیگری روی خواهند آورد و درصدی دیگر، ترجیح می دهند تا مدتی از عرضه محصولات سامسونگ بگذرد تا از امنیت آن ها اطمینان حاصل کنند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar