به قول مایکل پچر، متای بازی RDR 2 ،بیش از ۹۲ خواهد بود

به قول مایکل پچر، متای بازی RDR 2 ،بیش از ۹۲ خواهد بود

همان طور که می دانید، مایکل پچر یک تحلیلگر مشهور در زمینه بازی های کامپیوتری است که در مورد محصولات مختلف دنیای گیم، نظرات کارشناسی می دهد. وی در جدیدترین اظهار نظر خود درباره بازی مورد انتظار Red dead redemption 2 صحبت کرده و اعتقاد دارد که متای بازی RDR 2 بیش از ۹۲ یا ۹۳ خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

به جرات می توان گفت که تمامی عناوینی که توسط شرکت راکستار ساخته می شوند، تبدیل به یک شاهکار خواهند شد. چرا که این استودیو همواره به فکر ساخت بازی هایی بوده که گیمرها از آن لذت ببرند. برای همین هم سیکل تولید محصولات راکستار بسیار طولانی بوده و هیچ زمانی ندیده ایم که این شرکت هر ساله یک بازی جدید منتشر کند. حتی عناوینی که برای کنسول های نسل هشتمی بازسازی شدند هم فوق العاده بودند. بازی Red dead redemption 2 اولین بازی ساخته راکستار برای نسل هشتم است. بنابراین می توانیم انتظار یک بازی خارق العاده را از این شرکت داشته باشیم!

همان طور که گفتیم تحلیلگر مسائل گیم، مایکل پچر در باره این بازی نظر داده و معتقد است که متای این بازی بیش از ۹۲ یا ۹۳ خواهد شد. به گفته او:

شرکت راکستار بارها امتحان خود را پس داده. به طور مثال بازی های GTA V و GTA IV نمونه ای از بازی های فوق العاده این شرکت هستند. بازی GTA V با متای ۹۷ به سمبل این شرکت بدل شده است. البته که این شرکت اشتباهاتی را هم مرتکب شده که از Max Payne 3 می توان نام برد. من نمی توانم آمار دقیقی از میزان فروش RDR 2 بدهم اما نسخه اول این بازی ۱۴ میلیون نسخه فروش کرد و ۶۶ میلیون نفر هم GTA V را تجربه کرده اند. بنابراین نمی توان در موفقیت این بازی شکی داشت. اگر می خواستم روی نمره متای این بازی شرط ببندم، روی متای ۹۲ یا ۹۳ این کار را انجام می دادم. چرا که این بازی ساخته راکستار است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar